• nörnen

Gekås i morgongåva ( Ullared )...

Jag undrar om det är nån som vet om Gekås i Morgongåva fortfarande finns kvar?? Det är alldeles för långt att åka till riktiga ullared så jag tänkte att man kanske skulle ta en tripp dit? Är det nån som vet nåt och om det är värt att åka dit? Har hört att det inte ska vara så bra där... Jag är ju mest ute efter bebis grejer...Tacksam för svar...
    ( visste inte riktigt vart jag skulle lägga mitt inlägg )

• Svar på tråden Gekås i morgongåva ( Ullared )...
  • Brevdruvan

*ASG* När jag läste din titel trodde jag att du skulle få åka till Ullared som morgongåva...Tänk så fel det kan bli ibland.

Tyvärr jag kan inte svara på din fråga.

• nörnen

Hihi...Vad kul det kan bli ibland... Det hade varit en rolig "morgongåva"....

• bamsemums

vilken orginell morgongåva

men som svar på din fråga; vet ej...

• nörnen

Trodde jag hade fått svar nu... Kanske skulle ha formulerat den lite annorlunda...=)

• Linda1976

Gekås har väl bara funnits i Ullared?? Däremot Karlssons och Ullared2 och allt vad det har hetat har väl funnits lite överallt... Men inget är väl som originalet?

• Trollunge

Vad jag vet så finns det kvar, mina föräldrar bor inte så långt därifrån och jag tror att de var där för nån månad sen.

• nörnen

Tack för svaren... Gekås finns bara i Ullared men jag visste att dom öppnat nåt liknande i Morgongåva, det heter tydligen Karlssons.... Är det nån som vet om det är värt att åka dit?

• Linda1976

Ingen aning - MEN om du varit på Gekås och förväntar dig ungefär samma sak, så tror jag du blir besviken!

Svar på tråden Gekås i morgongåva ( Ullared )...