Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Snartbebbe

Äggfisar...

Alltså KAN detta vara normalt?! Min dotter är 3 mån och har nästan slutat bajsa (har frågat på BVC, det är vanligt i denna ålder) men har börjat prutta så till den milda grad. Det brakar och knakar där bak och det luktar riktig VUXEN-ÄGGFIS!!! Det luktar jätteilla, när jag var på HM igår så kom det upp värsta äggmöken ur vagnen så de andra kunderna liksom kollade... Trodde bergis att det var jag som gick runt och fes bland babykläderna!! Är jag ensam att ha en bebis som fiser äggmökar?!? Jag helammar...

• Svar på tråden Äggfisar...
  • Druttan

ha ha vad jag skratta när jag läste ditt inlägg!
    Cajsa fiser också mycket vissa dagar. Luktar inte rosor precis men inte så himla starkt heller men vilket ljud! Som värsta karln...
  • meya

Oliwer lägger värsta ägg-rökarna han med!! Trodde att det var nåt jag käkat, men så var det kanske inte då

• Phoneutria

*s* Du är inte ensam. Här är en till som får skämmas ibland. Elvira bajsar bara var 3:e dag men där i mellan så fiser hon destu mer och det är också riktigt sura äggfisar!

• Makaroner
    Hahaha. Anton är likadan. Han pruttar som en hel karl och tom min man frågar "var det där HAN??" Och vad det luktar! Inte kan man säga till de undrande heller att "Nej nej, inte jag. Det är bebisen som fiser sådär."
  • Snartbebbe

Tack gode gud för att det finns fler äggmökare! Trodde oxå först det var nåt jag ätit, men när det är samma odör every time så börjar man ju undra...

• sunce

här är en dam som fiser , igår parfymerade hon hela Siba hehe..

• sunce

• sunce

Svar på tråden Äggfisar...