• Anonym

ryckningar i huvudet...

Det rycker, bubblar precis på en punkt ovanför örat. Känns jätte obehagligt. Vad är det??? Har man muskler i huvudet?

• Svar på tråden ryckningar i huvudet...
  • Anonym (jäpp)

ja man har muskler i huvudet.. jag tror du har nervryckningar. =)

Anonym skrev 2007-12-02 11:37:08 följande:
    Det rycker, bubblar precis på en punkt ovanför örat. Känns jätte obehagligt. Vad är det??? Har man muskler i huvudet?
  • Anonym

så det håller inte på att bildas en propp??

• Anonym

Åh, så har jag ofta! Men har märkt att det ofta kommer när jag är stressad så jag antar att det är någon form av nervryckningar. Någon annan som vet?

• tmg

jeg har sånn innimellom også!

• Anonym

Tack det har slutat nu

• Ch Belair

Skönt, sådant kan vara irriterande.

• Anonym

Hmm hade massor idag igen. Känns lustigt..

• Anonym (Tess)

Sånt där har jag också ibland och har haft sen jag var 10 år ungefär! Kommer med olika långa mellanrum men när det sätter igång så gör det nästan ont och känns väldigt läskigt! Men efter en stund försvinner det och då känns det inte ett dugg på stället där det nyss gjort ont! Känns som en dunkande känsla..vet inte alls vad det kan bero på tyvärr!

• Anonym

Det er sånn som jeg kjenner hvis jeg kjenner veldig etter;)er jo hypokondrisk av meg av natur, så jeg pleier/pleide kjenne etter.!!Har hatt det mange ganger, og tror det har med spent musklatur å gjøre.Jeg biter ofte tennene/kjevene sammen, og har mye stram musklatur i hodet

• Anonym

Det bubblar på samt att jag har lite ont i huvdet nu.. usch så obehagligt det är.. Tänk om det är en tumör

Svar på tråden ryckningar i huvudet...