• Playdo

Vår tös vill ha killkläder

Efter mycket strul med kläder och vad hon ska ha på sig så sa vår tjej på drygt 4 år att hon bara vill ha coola killkläder och inga fula tjejkläder.

Så nu får vi börja gå på killavdelningarna och köpa det. Hon gillar säckiga jeans, luvtröjor och t-shirts. Färger hon gillar är grått, grönt, blått och absolut inget flickigt med motiv som fjärilar, glitter och liknande.

Hon har varit mycket bestämd med sina kläder och det känns riktigt skönt att det får bli coola killkläder framöver.

Hoppas vår minsta känner för lite mer glitter o glamour.

• Svar på tråden Vår tös vill ha killkläder
  • Anonym (mamma idag)

Hej!!

Jag var likadan när jag var liten... ville inte heller har tjej kläder... tyckt att de var obekväma att leka i. Men nu som vuxen har det gått över... det gick över i när jag var runt 13 tror jag. Men trivs fortfarande i killkläder.

• imperia72

Jag har det lika dant med min minsta hon total vägrar typiska tjejkläder vill bara ha det som killarna på dagis har Skrattande
    Hon säger ioförsig också att hon ska bli pojke när hon blir stor och alla som träffar henne tror att hon är en grabb Förvånad Glad

Men hon är super tuff och jag är jätte glad att hon är som hon är Skrattande

• Rulltrappa
    imperia72 skrev 2007-12-02 12:15:59 följande:
    Jag har det lika dant med min minsta hon total vägrar typiska tjejkläder vill bara ha det som killarna på dagis har Hon säger ioförsig också att hon ska bli pojke när hon blir stor och alla som träffar henne tror att hon är en grabb  Men hon är super tuff och jag är jätte glad att hon är som hon är  
    min lillebror är 3 och han säger att han ska bli tjej när han blir stor för tjejer är mycket finare och så har de bröst... ;)
  • imperia72
    Rulltrappa skrev 2007-12-02 12:20:48 följande:
    min lillebror är 3 och han säger att han ska bli tjej när han blir stor för tjejer är mycket finare och så har de bröst... ;)
    Haha villken smart lille bror
Svar på tråden Vår tös vill ha killkläder