• DeZire

Smärta vid nyckelbenet?

Hej, tänkte bara höra med er om ni vet vad det kan vara när man har så otroligt ont vid nyckelbenet att jag knappt kan röra mig vissa stunder. Det känns som det strålar ut mot armen.
    Jag har haft ont där i ett par dagarna nu men det började göra så fruktansvärt ont nu bara för 20 min sen.
    Jag tror inte jag har slagit i mig eller något sånt, det gör inte heller ont om jag klämmer på stället.

Mvh

• Svar på tråden Smärta vid nyckelbenet?
  • DeZire

Ingen som har något tips på vad det kan vara, eller ska man ringa sjukupplysningen, eller kanske hoppas på att de går över?

• systernegativ

det är säkert en nerv som bråkar.
    jag skulle hoppas på att det går över, men det beror ju förstås på hur ont du har.

• Bebbsen05

Jag brukar få ont där om jag sovit i någon konstigt ställning som klämt åt där!

• Britt1977

Jag har haft en muskelknuta i skuldran som gjorde att jag fick ont i axel de strålade upp i nacken och ner i armen.. Kunde då inte röra armen och sova var inte att tänka på kunde knapt ligga ner men de gick över. Och nu 2 veckor efter så är de tillbaka fick rådet att äta ipren 1*3 och i morgon ska jag till sjukgymnast..

Svar på tråden Smärta vid nyckelbenet?