12 åring som sover med mamma
Vad tycker ni om att en 12, snart 13 årig kille softa sover i samma säng som mamman? Denna kille (min bonus) är väldigt osäker på sig själv, och otroligt mammig och pappig. Han måste ständigt ha koll på dem. Om tex killen bestämt sig för att vara med någon kompis, och pappan då tex säger att han ska passa på att åka och träna en stund, då får sonen plötsligt "ont i magen" och stannar hemma så att inte pappan ska kunna gå iväg någonstans.
Det låter som att mamman daltar väldigt mycket med honom (och det tycker väl jag att hans pappa gör också...). Jag tror ju att dom måste försöka få honom att bli lite mer självständig.Kanske inte sova med mamman.. Att kanske inte Alltid komma springande så fort sonen kallar. Jag tror han har blivit lite bortskämd med det. Han är van vid att bestämma typ allt. När, vart, hur länge pappan och han ska åka någonstans. Vill inte sonen, då blir det inget.
Hur länge borde en 12-13 åring kunna vara själv hemma? Typ 1 tim, två? Det här killen börjar ringa sin pappa efter typ 10 minuter. och då måste han åka hem.