Hur skönt tycker du det är att komma?
Jag tycker det är helt ofattbart skönt men min kompis säger att "det är väl inget speciellt".
Jag tycker det är helt ofattbart skönt men min kompis säger att "det är väl inget speciellt".
Det varierar från gång till gång. Ibland är det helt ofattbart skönt, ibland är det inget speciellt och ibland är det inte ens viktigt.
Hur kan nån säga att det inte är ngt speciellt med att få orgasm.
Inget i världen kan ju jämföras med den känslan & njutningen.
Har man inte onanerat på flera veckor är det jätteskönt att komma, men onanerar man ofta blir det inte så skönt, knappt något skönt alls.
Anonym nr 4: för att man kanske vill. när man kommer kanske det inte är lika skönt om man onanerat tidigare flera gånger i veckan tex. men däremot om man väntar ett tag med att komma då är det mycket skönare för att då har man inte kommit på ett tag.
Valkyriah: Menar du fler orgasmer direkt efter varann? då kan jag hålla med om att det är skönt. men med mitt inlägg menar jag om man onanerar flera gånger i veckan...
man kan ju inte veta i förväg om en orgasm kommer bli skön eller inte. man testar och ser. det är skönt att onanera och skönt är det när man kommer. Men kanske inte lika skönt som det skulle varit om man väntat ett tag på att onanera.
nu säger jag ju inte att det är oskönt att komma för det är det ju inte. men det kan va mindre skönt om man onanerat flera gånger på kort tid.
Förbannat skönt!
Det är ju olika beroende på hur upphetsad man är innan och hur länge man dragit ut på det...
om jag bara drar en handtralla för att komma så fort som möjligt så är det mest bara skönt...
om jag drar ut på det kåtar upp mig länge och hindrar mig från att komma så är det ju shit så jääää**la skönt när det väl går...
samma sak gäller ju om man har sex med någon annan men då är det snäppet skönare från början och kan bli upp mot riktigt riktigt underbart.... mmmmm shit va sugen jag blev nu då.... :D
Jag tycker inte att det känns det minsta bra utan bara obehagligt. Får enbart orgasm i sömnen och vaknar då alltid av en krampliknande känsla därnere.
Händer kanske en gång i månaden (innan menstruation) att man får såna drömmar och vaknar av att det drar ihop sig i underlivet.
Finns det fler kvinnor som känner likadant? Hade bara velat förstå varför man själv fungerar annorlunda då de flesta verkar uppskatta klimax vid sex.
Jag tycker inte att det känns det minsta bra utan bara obehagligt. Får enbart orgasm i sömnen och vaknar då alltid av en krampliknande känsla därnere.
Händer kanske en gång i månaden (innan menstruation) att man får såna drömmar och vaknar av att det drar ihop sig i underlivet.
Finns det fler kvinnor som känner likadant? Hade bara velat förstå varför man själv fungerar annorlunda då de flesta verkar uppskatta klimax vid sex.
Jodå dom finns. Jag har dysorgasmi till exempel. Dvs att orgasm gör regelrätt ont. Är som om någon hugger nervtrådarna med tusen knivar. Dysorgasmi kan även kännas som en krampande smärta/obehag som kan sträcka sig upp i området för magen.
Har aldrig riktigt haft super sköna orgasmer, utan det har varit på en nivå av skönt till viss del men med ett inslag av lätt obehag. Men så fick jag nervskador av obehandlad B12 brist, som jag gick med på tok för länge innan korrekt behandling. Så tyvärr verkar det som att nervskadorna i den nedre regionen är permanenta, då detta inte förbättrats någonting hittills. Behandling kom för sent.
Men dysorgasmi kan bero på många olika saker. Så behöver inte vara som i mitt fall.
Jodå dom finns. Jag har dysorgasmi till exempel. Dvs att orgasm gör regelrätt ont. Är som om någon hugger nervtrådarna med tusen knivar. Dysorgasmi kan även kännas som en krampande smärta/obehag som kan sträcka sig upp i området för magen.
Har aldrig riktigt haft super sköna orgasmer, utan det har varit på en nivå av skönt till viss del men med ett inslag av lätt obehag. Men så fick jag nervskador av obehandlad B12 brist, som jag gick med på tok för länge innan korrekt behandling. Så tyvärr verkar det som att nervskadorna i den nedre regionen är permanenta, då detta inte förbättrats någonting hittills. Behandling kom för sent.
Men dysorgasmi kan bero på många olika saker. Så behöver inte vara som i mitt fall.