• Anonym (Hes)

Hur blir man hes?

Superkonstig fråga, jag vet. Men finns det något sätt att bli hes? Förutom att skrika lungorna ur sig.

• Svar på tråden Hur blir man hes?
  • Rebecca s bebis

ja har också hört de där om krita..prova de när ja va i tonåren..fy va äckligt de va..men de funka inte såå bra så ja trodde..

• Teskedsmamman

Käka krita dammar bra men det sätter sig på stämbanden.... Kanske inte världensbästa men det fungerar en stund

Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
  • Anonym (Hes)

Käka kritor låter lite mindre smakligt...

• Paulina f69

Kyssa någon som är förkyld, har ont i halsen o/e själv är hes borde väl vara ett hett tips!? Då kommer det säkert några goa små virusar och sätter sig på stämbanden. (Själv har jag helt tappat rösten just nu.......)

• Anonym (Hes)

Jag tappar aldrig rösten och förlylningar sätter sig aldrig på stämbanden - men jag vill!!!!

• Anonym (Hes)

Det vågar jag knappt säga för ni kommer tro att jag är dum i huvudet

• Paulina f69

Ja det är klart att det är nån "skum" anledning! Annars hade du ju inte varit anonym! Men det är klart att man blir nyfiken! (Och förresten, du är ju anonym! Så då spelar det väl ingen roll om du berättar!?)

• Anonym (Hes)

Ska hålla föredrag för 100 pers och jag vill INTE. Närvaro är obligatoriskt så jag kan inte vara sjuk. Därför tänkte jag att jag kan gå dit utan någon röst

• bellanbus
    Anonym (Hes) skrev 2007-12-03 20:44:04 följande:
    Det vågar jag knappt säga för ni kommer tro att jag är dum i huvudet
    Jag ska berätta en sak för dig!

I hela mitt liv fascinerades jag av alla människor som blev hesa, jag ville sååå gärna vara hes...varför? För att jag tyckte det lät så "kul"...jag önskade det så innerligt och ALDRIG lyckades jag...
    Dunderförkylningar och halsflusser, INGET funkade...

MEN så för ungefär 3 år sedan så drabbades jag "äntligen" av en stämbandsinflammation, den var ju kul och ja jag tyckte det var rätt spännande...
    Bara det att sedan återkom dessa stämbandsinflammationer och de blev bara värre o värre...till slut kändes det som om att jag inte fick luft, och jag fick definitivt inte fram ens ett pip..

Det var inte längre så kul faktiskt, och man blir oerhört begränsad, dessutom kan man ha otur om man inte vilar rösten och få bestående men på stämbanden...

Jag LOVAR dig att det inte är så eftersträvansvärt!
    Välkomna till Effelltown....
Svar på tråden Hur blir man hes?