Anonym (Jag) skrev 2007-12-05 12:31:03 följande:
Jag är typ pank. Har iallafall köpt för ca 250 kr var till mina barn. 2åringen får en docka 130kr och en dockparaplysylky 50kr och nappflaska till dockan 30kr och potta till dockan 30kr och en bok 30 kr. 7 åringen får målarset 50 kr, brevpapper 15 kr, halsband 30 kr, hårspännen och tofsar 30 kr, trosor 20 kr, dvd film 60 kr, temugg som de står världens bästa tjej på 30 kr, ett hemma gjort pressent kort på bio o godis tillsammans med mig (som vi gör i slutet av januari när jag fått pengar)tåstrumpor 40 kr.Tycker jag har handlat bra saker till mina barn i julklapp för att de har kostat så lite...köpte paraplysulkyn o målarsett o brav papaper på öb. Knakse kan va något att kolla på såna affärer lite???tycker de e tråkigt att julklappar ska va så viktiga.. men de är ju de för barn. Så jag satsar på billiga o lite fler. så de endå är lite paket under granen. Tror mina barn mer uppskattar att få ca 5 paket o öppna en bara 1 paket som e dyrt. iallafall nu när de e så små.Sen får de även lite av sin mormor o morfar. De brukar få för ganska mycket av dem. En 500 var eller så.Hoppas de löser sig för dig...
Tycker du varit jätte fiffig OCH ekonomisk, det är ju massor, för nästan ingen peng, super bra jobbat av dig tycker jag