• Irino4ka

Lite frågor om missfall????

Hur vet man om missfall skulle inträffa?Blöder det alltid?Känner man sig annorlunda?

Jag är så rädd för det..går och oroar mig..Varför, ska man fråga sig?Är jag nojig?

Kanske ska boka tid hos nån privatläkare o titta på VUL?Vet nån nån bra i Sthlm område?När kan man göra VUL?Vad kostar det?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Lite frågor om missfall????
  • PeggyLee

Jag har visserligen "bara" haft 2 missfall, men de har börjat med lite blod för att sen utvecklas till rikliga blödningar.

• time

när jag fick missfall så började det med att jag kände på mig att något var fel... senare samma dag fick jag grymma smärtor och rygg som pågick hela natten. nästa dag blödde jag floder(missfallet)

♥ bebis i magen BF 2oo712o7 ♥
  • Moniqe1979

Missfall = Man blöder ja. Men man kan även råka ut för såkallad MA Missed Abortion då reagerar inte kroppen på att fostret dött utan kroppen fortsätter vara gravid.
    DOCK när man läser tex här på FL så låter det som det är MYCKET mer vanligt än det verkligen är då de som råkat ut för något tråkigt har ett större behov av att prata om saken än de som allt gått bara prima för, dem märks lixom inte på samma sätt.

Svar på tråden Lite frågor om missfall????