• skorpion78

    Vad har du för ringsignal och för bakgrund/skärmsläckare på din mobil?

    Skulle vara kul o veta så dela gärna med dig o skicka gärna lite förslag till mig..

  • Svar på tråden Vad har du för ringsignal och för bakgrund/skärmsläckare på din mobil?
  • LuMa

    Skärmsläckare använder jag inte, det drar bara massa ström.
    Ringsignal har jag för tillfället nåt ljud från serien 24, kommer inte ihåg vad jag har på min vanliga telefon som är på lagning nu..

  • LisaP

    just nu har jag : Leave me alone - Finlands eurovisions schlager -07


    Älskar mina 3E
  • Little M

    Nanne grönwall- Pissenisse

    bakgrundsbild- En drake med mitt nick som text över

    Skärmsläckare- ingen

  • Tigertofflan

    Bakgrundsbild är just nu en bild på mig själv! *asg*

  • 061104

    Ojsan, skulle man nämna bakgrundsbild oxå?
    Ja det är på min systerdotter ena dagen & mina systersöner andra dagen

  • emet

    Winnerbäck- nu är alla små stjärnor som ringsignal. Min kompis lilla tjej som bakgrundsbild

  • Annamaja

    jag har någon jullåt som signal... sen har jag lite olika signaler beroende på vem som ringer. Sen har jag mina barn som bakgrund

  • Mrs Andie

    Jag har Hello Kitty som bakgrund på mobilen och sen har jag Liquido som ringsignal men vissa personer har egna ringsignaler så att jag vet vem som ringer. plus att jag just har skaffat en ny mobil som det gick att leka med så då gjorde jag det och nu orkar jag inte ändra tillbaka det.
    Men jag skulle behöva en juligare ringsignal känner jag.
    Nån som har några länk förslag på vart man kan få ringsignaler GRATIS??

  • Jiie

    Har Martin Stenmarck - Om du rör mig dör jag
    Skärmsläckaren är en bild på Lilleman i magen från 4d-ul.


    Lilleman - Alexander - Bäst Före 13/12
  • Joico

    Daft Punk - Technologic, som ringsignal
    Tema, som bakgrund. Den ändrar färg och motiv beroende på tid på dygnet och årstid

  • Elli47

    Jag har en vinterbild som bakgrund och ringsignal för alla utom sambon är "Working class hero", när sambon ringer är det "Crazy" med Aerosmith som spelas.

Svar på tråden Vad har du för ringsignal och för bakgrund/skärmsläckare på din mobil?