• NinaFina

Var hittar man frigolitkulor till saccosäck?

Maken har en gammal saccosäck som vi tänkte ge till dottern, men frigolit-kulorna är gamla och förstörda så vi tänkte byta ut dem. Men var hittar man sådana kulor någonstans? Någon som vet?

Tack på förhand.

Lycklig tvåbarnsmamma till Elin född -96 och Isak född 23/10-06!
  • Svar på tråden Var hittar man frigolitkulor till saccosäck?
  • smurfen08

Jag vet ett ställe (kan leta upp det) ute i Täby (bakom K-rauta i industriområdet) som sålde 400liter småkulor till min saccosäck (den är stor ) .
    Vart bor du?

• NinaFina

smurfeno8: Jag bor i Enskede. Vi kan väl åka till Täby i nödfall, men det vore ju enklare förstås om det fanns i söderort.

• smurfen08

Jag kan kolla om jag hittar nr till de i täby. De kanske vet någon söderöver...

• smurfen08

Har du kollat byggvaruhusen (Silva, K-rauta och Bahaus) eller ICA maxi/Coop? De kanske har?

• NinaFina

Nej jag har inte kollat någon av dem ännu, tänkte bara kolla här om det finns någon som vet så kan man gå på dem direkt istället för att kuta runt som en yr höna.

• smurfen08

Nu har jag gått igång på detta
    Sök även på cellplastkulor och EPS-kulor så kanske du hittar återförsäljare...

• smurfen08

OK - men nu har jag googlat lite och Silvanbygg ska ha! kolla med dem

• NinaFina

Men gud vad snäll du är som jobbar så för min skull! Jag hade ju kunnat göra det själv förstås, men iddes inte... Generad  Tack för att det finns änglar som du.

• smurfen08

Varsågod! Det var så lite så!
    När jag går igång så blir jag lika intresserad själv och bara måste veta själv Jag återkommer säkert snart igen med fler alternativ

• Knytets

jag köpte från panduro

sök på styrolitkulor så finns det i 33L eller 100L, den på 100l kostar 249 spänn.

//Mamma till ♥Nathalie♥ och ♥Isabell♥
Svar på tråden Var hittar man frigolitkulor till saccosäck?