• Anonym (S)

Är det bara jag som har världens bästa man? :)

Mitt ibland otrohet och sexproblem.. tänkte jag skryta lite om min perfekta man. ;) Eller ja.. han har sina brister han med. Tro mig!
    Hur har ni det? Hur träffades ni? Hur vet ni att ni är gjorda för varandra? När visste ni? Hylla nu era män! De förtjänar lite goda ord ibland. ;)

Vi träffades på nätet för lite mer än tre år sen, han är 10 år äldre än mig och det tog lååååång tid innan jag till slut gick med på en date för att få slut på tjatet, typ. ;) Tyckte inte alls att han då var min typ, pga ålderskillnad och annat. Han visste att vi var gjorda för varandra och gav inte upp. Fortsatte jaga mig i säkert ett halvår och till slut träffades vi. Det slutade med hångel på hans soffa som sedan fortsatte ute på parkeringen utanför min lägenhet till klockan fem på morgonen.. jag har INTE ångrat det. :D Vi är verkligen som gjorda för varandra och jag har aldrig känt mig så älskad. Han har världens största hjärta och skulle hellre dö än att medvetet såra mig. Ungefär så. :)

• Svar på tråden Är det bara jag som har världens bästa man? :)
  • Maia

Anonym (S) skrev 2007-12-04 13:23:58 följande:

Vi är verkligen som gjorda för varandra och jag har aldrig känt mig så älskad. Han har världens största hjärta och skulle hellre dö än att medvetet såra mig. Ungefär så. :)
    Jag har världens bästa sambo och detta passar in väldans bra på honom!
  • Anonym (S)

Maia: Jamen då är ju våra lika bra!

• Judy

Har också världens bästa! Träffades på en fest för snart 2 år sedan, jag sov hos honom första natten och har varit fast sedan dess!
    Han säger flera gånger om dagen att han älskar mig, pussar, kramar och tar på mig hela tiden (eller ofta i alla fall). Han är bäst!

• elink

min man är underbar.... jag har aldrig behövt tveka på att han älskar mig.

han har varit en fantastisk samtalspartner och stöttepelare under de år vi haft varandra.

han är en bra far till vår son. han är smart, envis, snäll och generös......

jag älskar honom!!

• Anonym (Åsa)

Skönt att få läsa nån positiv tråd ibland....

Har för bara några veckor sedan träffat en kille som jag chattat med på nätet....

Och han är världens underbaraste !!!

Trodde inte jag skulle hitta kärleken så snabbt igen

( separerade från sonens pappa för 7 mån sedan )

Visste innan att vi matchade varandra med 100 %...men vågade inte ta steget ut o träffas först men nu ni....Flört Är nykär som en klockar katt !!!

Vi är ochså som gjorda för varandra o jag längtar efter honom dygnet runt...då han bor 10 mil bort....än så länge... Flört

Så ni som känner er ensam...Lovar ni kommer att hitta kärleken !!!

KRAM

• Beckiz86

Jag och min sambo är ämnade för varandra. Går lixom inte att förklara bättre :D

• Busflickan

Jag har världens bästa! Han säger och visar att han älskar mej många gånger varje dag. Han finns där och är trygg när jag är osäker, håller om mej när jag gråter och gör mej varje dag till den lyckligaste kvinnan som finns bara för att han är min! Vi har varit ett par i 2 år och nu finns även våran underbara dotter (snart 2 veckor gamal) som gör oss båda lyckligare (och ibland helt galna)

• sallybuse

Jag har också en helt underbar man.Och de har jag haft snart i 24 år.Och vi har varit tillsammans 30 nu i April.Har 3 barn och ett liten underbart barnbarn.Och vi trivs mycket bra tillsammans.

• Aiwendil

Här är en till som har en underbar man som är perfekt för mig.
    Han har allt jag någonsin drömt om... ALLT...
    Nu har vi äntligen blivit föräldrar till en liten pojke och livet är faktiskt underbart.
    (även om det finns en del annat som solkar vardagen ibland)

• Anonym

Jag har strulat med min stora kärlek i 9år!!! Bara för att ingen vågat öppna munnen och tala om vad man kände...Men efter 9år så är han nu min, och vi har en underbar familj!
    Släpper honom ALDRIG!

Svar på tråden Är det bara jag som har världens bästa man? :)