ont under revbenen o bak i ryggen..
är i vecka 19 i dag,o jag har ont under revbenen som värker ut på sidorna oxå..vad kan det vara?nån som vet?sen har jag ont i bak i ryggen oxå typ där lungorna sitter.nte skönt alls!ad kan det vara....
är i vecka 19 i dag,o jag har ont under revbenen som värker ut på sidorna oxå..vad kan det vara?nån som vet?sen har jag ont i bak i ryggen oxå typ där lungorna sitter.nte skönt alls!ad kan det vara....
ingen?
När jag var gravid så hade jag ont under revbenen och värker ut på sidorna och även på vänster sida i ryggen vet inte vad det var , fick inget svart hos BM.
Det är ju mycket som händer där inne med kroppen och det växer och så.
Jag fick ont i början av .v.12 sen hade jag ont från och till tills min lilla tjej om ut.
fråga din BM men för mej var det ingen fara men man vill ju veta varför man har ont.
Lycka till!!
Jag tyckte att ont i revbenen blev bättre om jag inte satt så mycket och det ryggonda kändes bättre om jag gick långsamma promenader. Värst av allt var min busspendling varje dag. Var tvungen att stå upp halva resan för att slippa värken under revbenen.
Prova att stå och gå mer och hellre ligga ner än att sitta.
Det låter kanske konstigt men det kan vara magmunskramp som är en värre variant av halsbränna. Jag hade det under mina graviditeter. Det känns som att man svalt en alldeles för stor karamell som satt sig vid revbenen. Eller bak i ryggen eller uppåt mot halsen och käkarna. Det strålar liksom. Kanske är det det du har?