• Anonym (???)

Varför skriva PUSS????

Jag upptäckte att killen jag dejtar skrev "puss" i slutet av ett mail till en "tjejkompis" på facebook. Jag blev bara lite fundersam...tror ni att det är nån flört mellan dem? varför skriver man puss till varann annars? dom har inte haft kontakt på ett tag men jag tror att dom har strulat runt förut.
    Antagligen gör jag en höna av en fjäder nu, men vill bara höra er åsikt, skriver NI puss om det är enbart vänskapligt????

• Svar på tråden Varför skriva PUSS????
  • Terppa

japp de gör jag. =)

jag e helt jävla värdelös...
  • Göteborgsbruden

Jag skriver puss till alla mina vänner, killar som tjejer. Behöver ju inte betyda att dem flirtar.

Försöker bli gravid (2:a försöket)
  • Terppa

till tjejkompisar iofs men nån killkompis oxå...puss o kram skriver jag typ..

jag e helt jävla värdelös...
  • Nyfiken gul

jag skriver puss o kram i mina sms och mail till både gamla ex, gamla flirtar/strul, kompisar och kollegor... och för mig betyder det absolut ingenting än en vänlig hälsning.

• Anonym (hmm)

nja jag kan skriva puss om jag nån gång ibland skriver till mina vänninor (är tjej själv) men om jag hade en vanlig vänskapsrelation med en kille skulle jag inte skriva puss till honom,nte om jag själv va i ett förhållande eller träffade någon...

• Sanber

förut skrev jag puss och kram lite hur som haver emn inte sen jag skaffade..kille hahaha..och barn!

nämen inte behöver det vara flört alls, många skriver ju så..dessutom, hur gamla är demm?
    tror det är ÄNNU vanliga bland de lite yngre att skriva så..

men ja, jags kriver inte puss flr jag vill inte att "puss" abra ska vara en hälsnimng utan jag vill att det ska betyda lite mer än så!
    är ju självklart upp till var och en

• Sanber

haha OJ vilka stavfel - hoppas ni fattar!

• Minna07

Jag skreiver "puss" "puss på dig" "massa pussar" mm åt flera av mina killkompisar, och vi är INGET annat än vänner, absolut INTE. Sedan finns det vissa som jag INTE skriver det till. Till dem skriver jag bara "kramar" typ.

Men TS, är du säker på hans kärlek till dig så har du INGET att oroa dig för, det är jag nästan säker på. Att skriva puss innebär INTE automatiskt att man har något tillsammans med den personen.

• Anonym (Glad vän)

Jag skriver samma till killkompisar som till tjejkompisar. Puss o Kram, lr PoK, puss i ljumsken, kel i lingonriset, osv.
    Om min kille inte tyckte om att jag skrev så så skulle jag nog sluta. Tror dock inte han törs säga nåt för han gillar inte svartsjuka.

Svar på tråden Varför skriva PUSS????