• Sephora

Trasigt tyg på fåtöljer och soffa

Tre katter+soffa och fåtöljer i plyschaktigt tyg=dålig kombination. Någon som har en bra idé på hur jag bäst fixar till möblerna där de har blivit mest illa åtgångna (läs:klösta)? Inte så kul när stoppningen har börjat synas... .

• Svar på tråden Trasigt tyg på fåtöljer och soffa
  • 1 och 1 är 3

Jag hade kastat ut katterna... känns ju soma tt öven om du köper ny klädsen så kommer dom klösa sönder den oxå...

• Sephora

Inte en lösning i min smak, faktiskt!

• 1 och 1 är 3

okej.. men då får du nog leva m att den e sönder.. om du som sagt inte vill lägga en massa pengar på verdragsklädslar som troligsvis oxå kommer bli sönderklösta...

• Sephora

Jag undrar hur snyggt det blir om man försöker bättra på genom att lappa med ett tyg i liknande färg ... .

• Barbabok

Jag klädde om en tygsoffgrupp efter att katter gått hårt åt, men det slutade med att de förstörde ännu mer. Mitt bästa förslag är att köpa lädersoffa, det har vi nu och det blir "bara" repor när de springer över. Dessa kan man delvis smörja bort med läderfett.

• Sephora

Okej, jag får se hur jag löser detta. Tack för svar!

• AnneSophie

Men du.... Är det IKEA-soffa och fåtölj så kan du ju kolla på www.bemz.com, och om det inte är IKEA så kanske du kan köpa nya klädslar (som är mer tåliga än just plysch) på Ellos?
    Kolla in klädslar

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Trasigt tyg på fåtöljer och soffa