Killen tatuera in flickväns namn?
Är det vanligt att pojkvänner tatuerar in flickvännens namn?
Är det vanligt att pojkvänner tatuerar in flickvännens namn?
vanligt och vanligt. Finns väl en heldel som gjort de. Personligen tycker jag de är idiotiskt
Jag har ingen aning om det är vanligt eller inte. Men jag skulle aldrig göra det.
Vanligt vet jag inte om det är,varför undrar du?
Jag och sambon ska gadda in varandras namn längre fram.
Och nej idioter är vi inte
Finns ju cover up iafall det skulle skita sig.
Hur kul skulle du tycka det var om din nya kille hade sin ex-tjejs namn intatuerat???
skulle jag aldrig göra... därimot så funderar jag på att tatuera in mitt barns namn samt mitt kommande barns namn... de kommer ju alltid att finnas i mitt hjärta... :)
jag håller med valkyriah, det är ju bara att köra en cover up! Målet är väl ändå att man ska vara tillsammans resten av livet? Och skulle det inte bli som man tänkt lär man ju ändå ha väldigt mkt fina minnen tillsammans, och fortfarande älska personen i fråga, fast på ett annat sätt. Och vill man inte ha kvar namnet (som man ändå har kvar i minnet) så kör man över det.
Jag har ett F precis vid troskanten, som ja mest gjorde på impuls för att han inte skulle bli sur när ja hade tauerat halsen/nacken :P min kille gillar inte tatueringar. Så ja tänkte att han kanske skulle bli lite gladar över att ja gjorde ett F för honom. haha. de blev inte direkt stående ovationer :P men jag älskar honom, och vad som än händer så kommer han ändå alltid vara pappa till vårat kommande barn, och kommer alltid vara en speciell person för mig. Skulle det dock kännas fel om man skulle träffa nån ny är det inte svårare än att köra över.
Vadå cover up?
jag har min mans namn o han mitt, han har även våra 2barns namn,+ sin dotter sen innan. han tatuerade över sitt ex namn med en skit snygg blomma,(han hade hennes namn kvar de första åren vi var tillsammans o det störde inte mig,han har ju faktiskt älskat henne en gång,men mig nu, så det e lugnt,bara att tatuera över om det behövs.finns så mycket andra bekymmer än en liten tatuering
ok då vet jag det. Då slipper man ta bort tatueringen med laser som både är dyrt och inte är direkt snyggt.
Min make har mitt ansikte tatuerat på ryggen...
anonym: att ha sin partners ansikte tatuerat låter ju hur coolt som helst :P shit vilken hyllning!!
mitt nästa projekt är ett svartvitt projekt av bebisen sen när den kommer ut, och ett old school sjömanshjärta med namnet i =)
vore coolt med en porträtt på pappan breve! ;)
Man kan väl alltid fortsätta skaffa tjejer eller killar med samma namn om man ska vara så jäkla dum att tatuera in namnet =)
Personligen tycker jag att det är vansinne. Men just pga att jag själv gjort det. Min man och jag tatuerade in varandras namn. Vi älskade varandra över allt annat, och hade det helt underbart tillsammans. Så det var inget konstigt med det. Han tog livet av sig för drygt en månad sedan. Så nu sitter jag här med hans namn tatuerat över hela insidan av min överarm. Man kan aldrig veta vad som kommer att hända. Om jag ångrar mig? Jag något så otroligt mycket! Nu behöver det inte bli såhär drastiskt för er, men om det tar slut av någon anledning så vill ni nog inte bli påminda om honom eller henne för resten av era liv. Tänk er för säger jag bara. Jag får ångest varenda gång jag ser mig i spegeln...
Jag skulle gärna göra det. Även om man hamnar i en så olycklig situation du nu har hamnat i så tror jag att jag skulle vilja ha kvar det i alla fall. I alla fall efter en tid.
Däremot vill jag inte tatuera mina barns namn. Men det är av rent praktiska orsaker, skulle bli lite mycket med fruns och 7 barns namn..