Frisör i Göteborg
Jag är nyinflyttad i Göteborg och är i desperat behov av en duktig frisör i stan. Någon som har ett tips??
Jag är nyinflyttad i Göteborg och är i desperat behov av en duktig frisör i stan. Någon som har ett tips??
Jag går alltid till de duktiga tjejerna som jobbar på Salong Black and White. Den ligger på Kvilletorget nära Backaplan på Hisingen.
Hmm..ingen som vet någon inne i city?
Nja, de är inte superbilliga. Normalpris för salong skulle jag tro. Nu var det ett årsedan jag klippte mig (har alltid håret i svans med lillan hängandes efter) så jag kommer tyvärr inte ihåg vad jag betalat innan.
Jag är verkligen superdesperat. Är så trött på mitt slitna hår.
Hej!
Jag har världens bästa frisör, men han är ganska dyr och ligger på avenyn.
Min pojkvän har gått till honom länge och jag har alltid sett honom som en typisk herrfrisör. Sen övertalade min pojkvän mig att gå dit och det var med hjärtat i halsgropen jag gjorde det.
Han höll på med mitt hår i fyra timmar..... han vet verkligen vad han gör med saxen. nu har alla mina tjejkompisar gått dit också=)
Han ligger uppe i gallerian uppe vid panache på avenyn. Minns inte vad salongen heter.=)
Jag tycker det är värt pengarna!
Jag klipper mig ALLTID hos Salong San Tropéz på Södra vägen 11
finns många bra frisörer men jag väljer alltid Marita.
Hon klipper svinbra och jag har alltid blivit supernöjd!
Jag har efter många besök hos ungefär lika många salonger äntligen hittat en som jag trivs med, och det är på Klippcenter i Majorna, hos en som heter Stefan. Han är verkligen jätteduktig och tar sig tid för att kolla hårkvalité, hur håret mår, hur håret faller när man klipper olika frisyrer etc. Har aldrig gått därifrån utan att vara nöjd. Dessutom tycker jag att de är relativt billiga. Jag har både långt och tjockt hår, och när jag färgade mitt hår där blev det 600 spänn billigare än när jag t.ex. gjorde slingor på Quomodo (Magasinsgatan) som jag tidigare blivit rekommenderad av flera vänner.
Dessutom har de ofta erbjudanden, som att man t.ex. får 20% på klipp + färg, eller att man får med en plattång vid klipp + färg.
Tala gärna om vart du gick sedan, och om du blev nöjd. =)
Jag fick en tid på frisörcenter. Ska dit imorgon. Hoppas, hoppas dom är bra.