• Anonym

En kille som är steril...

En kille som är helt steril, har han ingen sperma heller? Eller kommer där sperma men sperman är "död" så att säga???

• Svar på tråden En kille som är steril...
  • Anonym

Jag vet inte men jag har svårt att tro att han spermielös
    Eller?

• Anonym (Min man)
    Anonym skrev 2007-12-05 11:40:03 följande:
    En kille som är helt steril, har han ingen sperma heller? Eller kommer där sperma men sperman är "död" så att säga???
    Min man är steril och det finns ingen sperma alls. Han har inte heller stamcellerna som man måste ha för att producera sperma.
  • Anonym

öhh jag trodde jag visste svaret men nu när jag började skriva blev jag änna osäker...det kommer ju ändå en satts när dom får utlös men om d e bara nån kroppsvätska lr om d e döda spermier d vette fan..

• Anonym

men han får ändå "upp den" så att säga?

Min pojkvän är rädd att han är steril (vet inte var han har fått det ifrån) men han har jättemkt sperma (sorry om jag går in på detaljer)

Anonym (Min man) skrev 2007-12-05 11:46:50 följande:

Min man är steril och det finns ingen sperma alls. Han har inte heller stamcellerna som man måste ha för att producera sperma.
  • Anonym

ingen aning man vet ju aldrig..det kanske är oliak för olika killar..

Anonym skrev 2007-12-05 11:42:52 följande:
    Jag vet inte men jag har svårt att tro att han spermielös Eller?
  • Anonym (Min man)
    Anonym skrev 2007-12-05 11:49:22 följande:
    men han får ändå "upp den" så att säga?Min pojkvän är rädd att han är steril (vet inte var han har fått det ifrån) men han har jättemkt sperma (sorry om jag går in på detaljer)Anonym (Min man) skrev 2007-12-05 11:46:50 följande:
    Självklart får han upp den. Det hari nte med att göra om man har sperma eller inte. Han får utlösning också, det har inte med sperman att göra heller. Det är ingen fara fråga mera så ska jag försöka svara.
  • Anonym

Jaha, men om han inte har sperma, vad får han då för utlösning?

Saken är den att min pojkväns ena testikel är väldigt svullen, sjävla ledaren är också väldigt svullen jämt, särskilt när han är varm.
    Han är livrädd att han inte ska fungera den dagen vi vill skaffa barn. Hans sperma är även väldigt tjock och vit, inte som andra killars jag sett...

Han vågar inte gå till doktorn och kolla sig heller dummern...

Anonym (Min man) skrev 2007-12-05 11:52:59 följande:

Självklart får han upp den. Det hari nte med att göra om man har sperma eller inte. Han får utlösning också, det har inte med sperman att göra heller. Det är ingen fara fråga mera så ska jag försöka svara.
  • Anonym (Min man)
    Anonym skrev 2007-12-05 12:12:14 följande:
    Jaha, men om han inte har sperma, vad får han då för utlösning?Saken är den att min pojkväns ena testikel är väldigt svullen, sjävla ledaren är också väldigt svullen jämt, särskilt när han är varm.Han är livrädd att han inte ska fungera den dagen vi vill skaffa barn. Hans sperma är även väldigt tjock och vit, inte som andra killars jag sett...Han vågar inte gå till doktorn och kolla sig heller dummern...Anonym (Min man) skrev 2007-12-05 11:52:59 följande:
    Det är sekretet som kommer som alla har. Vare sig man har sperma eller ej.

Han borde kolla upp det, det kan vara testikelinflammation.

Det som är tjockt och vit är sekretet inte sperman, för sperman ser man ej med blåtta ögat.
  • fenurila K o L t

Kletet som kommer ut är inte BARA spermier. Min man steriliserade sig i somras och fick reda på att det är massor av annat sekret som kommer ut samtidigt.

Om man är steril betyder det inte att man inte kan få upp den (bara ett löjligt fenomen många killar tror)

Min man är lika pigg på sex efter som innan operationen

5 barnsmamma (-01 -02 -04 -06 -07)
  • Anonym

aha, vad mycket jag lär mig av dig! Tack för dina svar. Ska tvinga honom att gå till doktorn! :)

Anonym (Min man) skrev 2007-12-05 12:23:48 följande:

Det är sekretet som kommer som alla har. Vare sig man har sperma eller ej.Han borde kolla upp det, det kan vara testikelinflammation.Det som är tjockt och vit är sekretet inte sperman, för sperman ser man ej med blåtta ögat.
  • Anonym (Min man)
    Anonym skrev 2007-12-05 12:35:12 följande:
    aha, vad mycket jag lär mig av dig! Tack för dina svar. Ska tvinga honom att gå till doktorn! :)Anonym (Min man) skrev 2007-12-05 12:23:48 följande:
    Det är skönt att kunna hjälpa andra som är oroliga. Förklara för honom att det är bra om han kollar upp sin testikel. Det är inte så många procent som är sterila. Vi hade tyvärr den oturen att min man var en av de få män som är födda sterila.
Svar på tråden En kille som är steril...