En kille som är steril...
En kille som är helt steril, har han ingen sperma heller? Eller kommer där sperma men sperman är "död" så att säga???
En kille som är helt steril, har han ingen sperma heller? Eller kommer där sperma men sperman är "död" så att säga???
Jag vet inte men jag har svårt att tro att han spermielös
Eller?
öhh jag trodde jag visste svaret men nu när jag började skriva blev jag änna osäker...det kommer ju ändå en satts när dom får utlös men om d e bara nån kroppsvätska lr om d e döda spermier d vette fan..
men han får ändå "upp den" så att säga?
Min pojkvän är rädd att han är steril (vet inte var han har fått det ifrån) men han har jättemkt sperma (sorry om jag går in på detaljer)
Anonym (Min man) skrev 2007-12-05 11:46:50 följande:
ingen aning man vet ju aldrig..det kanske är oliak för olika killar..
Jaha, men om han inte har sperma, vad får han då för utlösning?
Saken är den att min pojkväns ena testikel är väldigt svullen, sjävla ledaren är också väldigt svullen jämt, särskilt när han är varm.
Han är livrädd att han inte ska fungera den dagen vi vill skaffa barn. Hans sperma är även väldigt tjock och vit, inte som andra killars jag sett...
Han vågar inte gå till doktorn och kolla sig heller dummern...
Anonym (Min man) skrev 2007-12-05 11:52:59 följande:
Kletet som kommer ut är inte BARA spermier. Min man steriliserade sig i somras och fick reda på att det är massor av annat sekret som kommer ut samtidigt.
Om man är steril betyder det inte att man inte kan få upp den (bara ett löjligt fenomen många killar tror)
Min man är lika pigg på sex efter som innan operationen
aha, vad mycket jag lär mig av dig! Tack för dina svar. Ska tvinga honom att gå till doktorn! :)
Anonym (Min man) skrev 2007-12-05 12:23:48 följande: