• giftgrodan

Tips på roliga tv-serier

Vad ser ni på när ni vill ha kul? Gärna lite andra svar än de allra vanligaste serierna, för dem känner jag nog till

• Svar på tråden Tips på roliga tv-serier
  • Freiya

Full Frys :)
    Annars e ju Skenet bedrar (Keeping up appearances) grymt rolig!

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • små fötter

Vänner! Skrattande

Två älsklingar i min mage - tre änglar i himlen
  • Freiya

en annan serie som är grymt bra men det är ingen komediserie, är Bad Girls. en engelsk serie (tror jag) som utspelar sej på ett fängelse. lite som kvinnofängelset fast mycket bättre och mer brutal. skitbra! Finns bara på discshop och ibland att ladda ner olagligt, men det får man inte säga så sschhh!

• Ado

Scrubs är ett måste!!!
    annars varan-tv (kanske inte så mycket serie som sketch-komik men men)
    killingjängets serier Nile city, och percy tårar

• Freiya
    Ado skrev 2007-12-05 21:07:19 följande:
    Scrubs är ett måste!!!annars varan-tv (kanske inte så mycket serie som sketch-komik men men)killingjängets serier Nile city, och percy tårar
    haha, ja, och Hipp Hipp!
  • yakumo

det finns ingen serie som är bätte än coupling

En brittisk "vänner" som bara handlar om sex och relationer, fast på ett smakfullt sätt.
    Varige avsnitt är väldigt genomtänkt. Inga utfyllnadsavsnitt som inte tillför nåt, som i de flesta andra serier.

• Irme

Scrubs, Vänner, Family Guy.

Favoriten är Aqua Teen Hunger Force, men vet inte om den finns att få tag på i Sverige. Fast man kan ju kolla på avsnitten på Youtube :D

• Chetti

2 1/2 men är skitrolig

Fru FJ och mamma till Alicia och Henry
  • Noomi

Håller med yakumo om att Coupling slår allt! Är även väldigt förtjust i Skins, en annan brittisk serie. Ganska svart, men med mycket humor.

Svar på tråden Tips på roliga tv-serier