Tips på roliga tv-serier
Vad ser ni på när ni vill ha kul? Gärna lite andra svar än de allra vanligaste serierna, för dem känner jag nog till
Vad ser ni på när ni vill ha kul? Gärna lite andra svar än de allra vanligaste serierna, för dem känner jag nog till
Full Frys :)
Annars e ju Skenet bedrar (Keeping up appearances) grymt rolig!
Vänner!
Sopranos.
Lorry!!
en annan serie som är grymt bra men det är ingen komediserie, är Bad Girls. en engelsk serie (tror jag) som utspelar sej på ett fängelse. lite som kvinnofängelset fast mycket bättre och mer brutal. skitbra! Finns bara på discshop och ibland att ladda ner olagligt, men det får man inte säga så sschhh!
Scrubs är ett måste!!!
annars varan-tv (kanske inte så mycket serie som sketch-komik men men)
killingjängets serier Nile city, och percy tårar
det finns ingen serie som är bätte än coupling
En brittisk "vänner" som bara handlar om sex och relationer, fast på ett smakfullt sätt.
Varige avsnitt är väldigt genomtänkt. Inga utfyllnadsavsnitt som inte tillför nåt, som i de flesta andra serier.
The Office US
Scrubs, Vänner, Family Guy.
Favoriten är Aqua Teen Hunger Force, men vet inte om den finns att få tag på i Sverige. Fast man kan ju kolla på avsnitten på Youtube :D
2 1/2 men är skitrolig
Håller med yakumo om att Coupling slår allt! Är även väldigt förtjust i Skins, en annan brittisk serie. Ganska svart, men med mycket humor.