bitsäkra tärnljus??
Min 2 åring ska ha lucia på dagis och då undrar jag över tärnljus. Finns det bitsäkra??? Nån som vet?
Min 2 åring ska ha lucia på dagis och då undrar jag över tärnljus. Finns det bitsäkra??? Nån som vet?
Bitsäkra?
Lär barnet att inte bita i ljuset.
jag gör mitt bästa men det är inte helt enkelt ska jag säga dig, nån annan som vet?
Skippa ljuset annars, min dotter som var två förra året hade inget ljus. Inte för att hon skulle bita i det men ändå.
Tror inte det finns bitsäkra ljus, det är ju lampor av glas i alla.
Jag har sett tärnljus av tyg, mem kommer inte ihåg vart. Kanske någon här känner till dem?
Jag har samma dilemma, tror inte att min 2 åring skulle få för sig att bita i ljusen, men man vet ju inte, jag ska nog köpa en med ljus iallafall så får man väl hålla henne under uppsikt.
På dotterns dagis sitter alla föräldrarna i en ring med sitt barn hos sig när man sjunger sångerna, verkar bra, blir kaos annars säger fröknarna:)
Är det nån som sett i tyg så hojta till!
Har sett den på flera ställen på nätet, men det blir lite tajt med leverans, ska kolla på Butteriks och Åhlens, kanske coop eller Ica Maxi har..
Jag bet sönder ett ljus i 5-6 års åldern så det kan allt hända. fick glas i hela munnen. och jag tror nog mamma hade lärt mig att låta bli men jag glömde bort (så som barn ofta gör)