• TriBelle

REA Didriksons overall

jag blev helt överlycklig i måndags.

jag gick igenom femman för att det blåste så mycke,
    va påväg till jobbet.

jag har länge tänkt att köpa en didrikson overall till min son, den kostar 699.

och närjag gick förbi Guppi, så kollade jag endast på deras nya utseende, (dom har renoverat) och tyckte dom tagit hela designen av cubus :) haha.
    tur va väl det att jag ens kollade, för när jag kollade in i butiken typ 2 sek,

så såg jag

en stor  skylt.

REA DIDRIKSONS OVERALL 399:-

ja blev helt lyrisk och sprang in och köpte en... och är så glad att det va kallt å blåste den dgen :)

• Svar på tråden REA Didriksons overall
  • Pockadockan

WOW! Fan att vi inte har guppi här!

• TriBelle

vart bor du då?

Pockadockan skrev 2007-12-06 11:12:30 följande:
    WOW! Fan att vi inte har guppi här!
  • Pockadockan

Sthlm...

det finns väl inga guppi kvar här vad jag vet

• TriBelle
    Pockadockan skrev 2007-12-06 11:18:17 följande:
    Sthlm... det finns väl inga guppi kvar här vad jag vet
    ok,fy va tråkigt, med tanke på hur billiga dom va nu...

har du inte heller köpt overall än?

men ja tror att guppi samarbetar med andra butiker som tex, i sthlm.
    dom kanske kan skicka
  • Pockadockan
    Mammas Melvin skrev 2007-12-06 11:20:20 följande:
    ok,fy va tråkigt, med tanke på hur billiga dom va nu...har du inte heller köpt overall än?men ja tror att guppi samarbetar med andra butiker som tex, i sthlm.dom kanske kan skicka
    Trodde inte jag skulle behöva köpa ny overall i år men den vi har nu från po.p är på håret så den kommer nog inte räcka hela vintern iaf.
    Men han har täckbyxor och jacka så panik är det ju inte
    Funderar på att köpa overall på HM, för den kommer ändå inte användas speciellt mycket
  • TriBelle
    Pockadockan skrev 2007-12-06 11:21:52 följande:
    Trodde inte jag skulle behöva köpa ny overall i år men den vi har nu från po.p är på håret så den kommer nog inte räcka hela vintern iaf. Men han har täckbyxor och jacka så panik är det ju inte Funderar på att köpa overall på HM, för den kommer ändå inte användas speciellt mycket
    ok, va synd...

men kolla på annars på joseffsons.se dom har en jätte fin brun overall med typ löv på lr nått. och den är det rea på på internet
  • snutti

Bra fynd, Didrikssons är så himla bra, vi är inne på andra overallen nu, lite tristare färger i år bara, mot förra säsongen. Men hoppas på snyggare nästa år

• nadja84

Den camogröna är ju skit snygg den har min son dock inköpt för 699.- men på babyland kostar den 750.-

*Dylan 2006-03-25*
  • pippi77

Stadium har oxå rea på Didrikssons overaller, vi köpte en för typ 4-500.

• Solglimtar

Didrikssons jackor och overaller tycker jag man ofta ser på rea, eftersom det kommer in nya färger osv varje år och de säljer ut de gamla. Ibland är det inte ens någon skillnad på tyget! =) Det är verkligen bra kvalitét på kläderna.

• Pockadockan

Jaha, är det förra årets ni har köpt på rea? Då var det ju inge kul...

• TriBelle

nä detta årets

Pockadockan skrev 2007-12-11 16:48:19 följande:
    Jaha, är det förra årets ni har köpt på rea? Då var det ju inge kul...
  • Pockadockan
    Mammas Melvin skrev 2007-12-12 07:09:45 följande:
    nä detta årets
    jaha... haha. ja då ska jag ta en sväng förbi stadium och se om dom har den färg jag vill ha.
    För intersport hade inte rea på dom iaf...
Svar på tråden REA Didriksons overall