För stora bröst...
Nu orkar jag snart inte med detta längre!
Jag hade F-kupa innan jag blev gravid... Naturligtvis växte brösten redan en del i början av graviditeten. Först till H-kupa, då (dum som jag var) trodde jag att de inte skulle växa mer, så jag köpte ett par amningsbh:ar när jag var i ca vecka 20. Tji fick jag! Redan runt v.25 hade jag vuxit ur dem... Beställde ett par på internet från USA, denna gången i I-kupa. Jag skrattade till och med när jag såg dem, och tänkte att "aldrig i livet att jag kan ha en sååå stor bh!"
Hah!
Tji fick jag igen... Jag har vuxit ur den också...
Sen kommer folk till mig och påstår att jag borde vara glad över att jag inte har små bröst! Jag som skulle ge nästan vadsomhelst för att ha det!
Problemet är ju bara att jag inte kan operera mig innan barnet är fött och jag har slutat att amma sen...
Frågan är ju vad jag ska göra under tiden..?
Jag har för tillfället inte en enda bh som jag skulle kunna få på mig.. Sen är ju inte problemet enbart det att kupan är stor... Jag är även väldigt liten runt om (omkrets runt 70/75).
Har gått runt i ett flertal butiker, i hopp om att någonstans finna en passande bh, men de flesta säger bara att de inte ens vet om det görs till så stor byst! I alla fall inte amningsbh. Eller vanlig bh utan bygel...
För tillfället använder jag ett linne som har dubbla tyger över brösten så att jag kan vika in det inre tyget under brösten, i alla fall mer stöd än att jag skulle gå helt utan... Men på detta sätt kommer ju mina bröst garanterat att hänga nere vid knäna om ett par år...
Har någon något förslag på varifrån man kan få hjälp angående mitt troligtvis väldigt ovanliga problem?
Och till de som kanske undrar:
Nej, jag har inte silicon, inte stora bröst i familjen eller släkten, och mitt problem är inte inbillning!
*ledsen*