Har du köpt biljetter på Seat24?
Har hittat ett bra biljettpris på sajten Seat24. Är de bra? Pålitliga? Kan du rekommendera?
Har hittat ett bra biljettpris på sajten Seat24. Är de bra? Pålitliga? Kan du rekommendera?
har bestämt för mig att jag handlat där. funkar utan problem. de och easyT är väl samma numer.
Ok, det låter bra. Det skiljer 4000 på en biljett där och en från Kilroy, så det lutar åt att det blir Seat24. Men vet du om de har samma flexiservice som man kan få på Kilroysbiljetter, där kan man ju ändra hemresedatum för en mindre summa.
det tror jag inte, biljetterna från internet-resebyråer av typen seat24 brukar vara icke ombokningsbara och ska oftast betalas fullt ut inom ett par dagar.
kilroys biljetter är väl oftast för studenter, är de flexibla för icke-studenter är det ofta en mycket dyrare bokningsklass och därav prisdiffen.
men kolla för säkerhetsskull med seat24.
Jag har kollat på studentbiljett på Kilroy och det är då det blir en sådan prisskillnad.
Ska kolla vad som gäller på Seat24 angående flexibel hemresa, annars får jag ha is i magen och beställa biljett när jag vet mer exakt när jag ska åka hem. 4000 räcker långt dit jag ska
Jag har bokat med seat24 ett par gånger och har inte haft några som helst problem..
Har fått biljetterna i lådan på att par dagar bara.
När flygbolaget har ändrat tid på vår flight (ja det händer nästan varje gång *suck*) så har seat24 mailat oss snabbt och meddelat detta.
Kan absolut rekomendera seat24.
Ska snart boka nästa resa vi ska på med dem (seat24) oxå..
Angeliqan-
Låter bra! (vart ska ni?)
Vi har bokat med seat24 massor av gånger. Funkar kanonbra!
Jag åker ensam, ska till Maputo.
Jag ska göra min praktik på skandinaviska skolan i Mocambique, så jag åker flyget själv, men sen hoppas jag på att träffa folk där nere som vi va med mig. Jag ska var där i 6v och sedan kommer min sambo ner i 2 veckor, så det blir totalt 8v.
Älskar att resa, kan du rekommendera Belgrad?
Ok, najs praktik
Kan erkänna att jag inte känner till sååå mycket i Belgrad. Jag har varit där 4 gånger men det har inte blivit att jag har utforskat staden så mycket..
Vi har haft fullt upp med att besöka släkt och vänner, shopping och skönhetsvåd för mig, zoo ocg tivoli för barnen mm mm.
Men nästa gång så åker en kompis till mig med som är juggelover så då ska vi spatsera på egen hand
Det är ju en gammal stad med många sevärdigheter.
På sommaren så samlas det miljarder (lite överdrift ) människor vid stranden längs Donau och Sava. Där kan man spela alla möjliga beachsporter eller sätta sig på en uteservering och glassa.
Uteställena (många) ligger på flottbåtar intill Donau. Både mysigt och häftigt tycker jag.
Det jag försöker ta reda på till nästa gång är ifall man kan ta med sig vår dotters urväxta barnkläder och en vagn som vi inte använder och lämna på ett barnhem där.
Jag är sån som vill se att sakerna verkligen kommer fram. Har satt mannen på att kolla upp detta.
Vill även kolla på natobombningarna.. Har sett det flera gånger när vi åkt förbi men inte promenerat i området.. Vill fota lite oxå..
Ojoj, detta blev lååångt.
Om jag kan rekomendera Belgrad.. Javisst
Då får jag skriva upp Belgrad på listan, som är lååång redan
Jo, jag har också planer på att fråga min handledare om jag ska ta med mig kläder och grejer, vet att det ligger ett barnhem i närheten, dock har jag inga egna barn utan får be släkt och vänner.
Har inte hört något särskilt om dem...
Men, tänk på att gärna boka en natts boende (eller hyrbil) samtidigt som du bokar flygbiljetten. Då omfattas du av paketreselagen vilket är smart (särskilt ifall man reser med ett flygbolag som inte har så stabil ekonomi eller om man inte vet så mkt om flygbolaget). Gäller inte specifikt för Seat24 utan vid alla bokningar av flygbiljetter - iaf de som är hyffsat dyra...
Sara-
Ok, det ska jag tänka på. Har inte kommit så långt än att jag har börjat fundera på boende. Menar du att jag ska boka boende genom Seat24 för att det ska bli en paketresa?