• Pjutten

Var hitta "hel" pyjamas med dragkedja strl 92?

Jag var jättelycklig när jag fick klara besked om vad jag skulle köpa i julklapp till en liten tjej... En hel pyjamas med dragkedja i storlek 92. Men nånstans där verkar det gå en gräns och bli två-delat? Är det någon som kan tipsa om var man hittar det jag vill ha? På nätet eller nån butik i Stockholm förslagsvis Tack på förhand!

• Svar på tråden Var hitta "hel" pyjamas med dragkedja strl 92?
  • Tudde

HM har hel pyjamas i storlek 92.. men vet dock inte om det är knappar eller dragkdja :/

• digimax

Det finns helpyamas med knappar , jättefina upp till storlek 98 fast i ullared,Gekås.
    Lite långt borta för dej kanske..

• Nimbuz

Om det går bra med knappar så har H&M en hel del

Anton 2oo4-12-06 och lillebror med planerat snitt den 11:e Januari-08 ♥v.34♥
  • Majken

Har för mig att  jag såg en med dragkedja på Kapp-Ahl

Love my M-girls
  • Pjutten

Tack så jättemycket för era svar! Jag får helt enkelt gå i fler butiker (har varit i H&M etc), det kan ju vara så att det varit utplockat... p.o.p har jag inte varit i kom jag på....ska testa där med för säkerhets skull Tack igen!

• millan1977

Kappahl har världens bästa pyjamaser med dragkedja. Tror att största storleken är 86/92, men den är stor!!

• Zzzoffan
    millan1977 skrev 2007-12-06 18:57:19 följande:
    Kappahl har världens bästa pyjamaser med dragkedja. Tror att största storleken är 86/92, men den är stor!!
    skulle skriva samma
  • Emmec

Jag håller med dig!!!

millan1977 skrev 2007-12-06 18:57:19 följande:
    ***Mamma till Ina 060331 & nr2 BF 080421***
  • Tett82

HAr för mig att även CUBUS har i storlek 92.

Alva - vår gullunge! =)
Svar på tråden Var hitta "hel" pyjamas med dragkedja strl 92?