Förvaring under Sniglas skötbord?
Någon som har något tips på smart förvaring under Ikeas Sniglar skötbord. Lådor/backar? Inte trådkorgar.
Hur har ni gjort?
Någon som har något tips på smart förvaring under Ikeas Sniglar skötbord. Lådor/backar? Inte trådkorgar.
Hur har ni gjort?
Jag har sytt ett skynke så man inte ser vad som döljer sig därunder. Men bakom skynket döljer sig en badbalja och blöjpaket. Bild finns i mitt galleri.
Tess76: Smart och väldigt fint gjort!
Tack
Nån annan som har nått smart tips?
Nä, jag har samma fundering. Tänkte köpa en sån där duschkorg med fack och handtag på att ha flaskor och småsaker i, men jag ville ju ha en byrå under, men det får nog inte plats. Eftersom vi kommer måsta ha skötbordet i hallen var det ett ypperligt tips med skynke så det inte behöver bli så rörigt.
Kankse finns fler förslag på lösningar?
Boosten: En byrå under? Där är ju en hylla under skötbordet, det går nog inte att få in en byrå där då. Eller du kanske tänkte ta bort hyllan?
Nä, det var det jag upptäckte. Så min plan gick i stöpet rätt fort! Utan den underhyllan lär den inte vara så stabil. Sååå jag behöver en annan lösning.
Lådor kan sättas på sidan (tex de plastlådor IKEA har)
Krokar att hänga handdukar och tvättlappar på kan hängas antingen i framkant eller på sidan
Korglådor kan ligga på hyllan under eller plastbunkar att ha blöjor/extrakläder och liknande
Finns ju mycket man kan göra med detta skötbord trots allt.
Jag har allt på hyllan bara.
- En hög med handdukar
- Två högar med blöjor
- En plastlåda med hushållspappersark
- En korg med "småprylar"
- En hög med tvättlappar
- En amningskupekartong med amningsprylar i
Jag har två blå plastbyttor från IKEA på sidan som jag tänker ha smågrejor som inte är känsliga för vatten i. På golvet under har jag badbaljan och på hyllan har jag en stor och två mindre plastlådor med lock på från IKEA som jag tänker ha kläder i. Bakom dom får jag plats med blöjpaket. Kanske blir det några krokar på framsidan också för handdukar. Hade tänkt sätta dit en trådback men det stämde så dåligt med måtten.
Lycka till