• Anonym (lilletån)

Konstig lilltånagel.

Vet inte riktigt hur jag ska förklara det här, :-P
    men jag har iaf en skum lilltånagel som växer uppåt.
    Alltså inte utåt som en vanlig nagel, nästan som en liten klo.
    Det skumma är att det bara är lilltånageln som är så. :-P
    Så när jag klipper den så klipper jag nästan bort hela nageln. :-S

Jag undrar helt enkelt om det är nån fler som har det så eller om jag är ensam om denna defekt. :-P

• Svar på tråden Konstig lilltånagel.
  • Anonym (nagel)

Jag har också en konstig lilltånagel. Eller båda lilltånaglarna. De är liksom delade i 2, om du fattar vad jag menar? :-P

• Anonym (lilletån)

Hehe.. hmm nja är inte helt säker på att jag fattar hur du menar. :-P Lägg upp en bild på dom, heheh.
    Glömde ju att skriva att båda mina lilltånaglar är skumma.

• Anonym (nagel)

Anonym (lilletån) skrev 2007-12-06 19:02:09 följande:

Hehe.. hmm nja är inte helt säker på att jag fattar hur du menar. :-P Lägg upp en bild på dom, heheh.Glömde ju att skriva att båda mina lilltånaglar är skumma.
    :) jo förstod att du inte bara menade den ena... =) jo men alltså.. det blir en spricka typ i mitten, längst in. så den är alltså delad i två, alltid. så klipper jag ner den nästan tills det inte är nåt kvar, men ändå blir det så hela tiden!! :D
  • Anonym (här med!)

Mina lilltånaglar är också helskumma. Bara en tunn tunn lite nagel som knappt syns.

Vänta bara.. vi är nog början på en evolution... om hundra år är det ingen som har lilltånaglar! ;)

• Anonym (nagel)

Anonym (här med!) skrev 2007-12-07 08:28:47 följande:

Mina lilltånaglar är också helskumma. Bara en tunn tunn lite nagel som knappt syns.Vänta bara.. vi är nog början på en evolution... om hundra år är det ingen som har lilltånaglar! ;)
    Exakt min teori också!
  • Anonym

TS, jag får också som så klor på litårna. Dom är tjocka o "trekantiga" liksom. Så svårt att förklara. Men jag låter dom aldrig växa ut, klipper bort nästan hela, haha. En gång skulle jag göra pedikyr. Klippte bort hela naglarna på lilltårna o målade på huden istället, det var ingen som såg nån skillnad. Men det är skumt faktist.

• D med N och A

Hmm, trodde de flesta har skumma eller nästan obefintliga lilltånaglar?

• Anonym (lilletån)
    Anonym skrev 2007-12-07 08:39:15 följande:
    TS, jag får också som så klor på litårna. Dom är tjocka o "trekantiga" liksom. Så svårt att förklara. Men jag låter dom aldrig växa ut, klipper bort nästan hela, haha. En gång skulle jag göra pedikyr. Klippte bort hela naglarna på lilltårna o målade på huden istället, det var ingen som såg nån skillnad. Men det är skumt faktist.
    Ja precis så är mina också! Haha, måla på huden lät ju bra. ;)
  • Anonym (lilletån)

Anonym (här med!) skrev 2007-12-07 08:28:47 följande:

Mina lilltånaglar är också helskumma. Bara en tunn tunn lite nagel som knappt syns.Vänta bara.. vi är nog början på en evolution... om hundra år är det ingen som har lilltånaglar! ;)
    Så istället för att vara lika coola som X-men så har vi skumma lilltånaglar? Vilken häftig kraft. ;)
Svar på tråden Konstig lilltånagel.