Har du stegräknare? Går du 10000 steg om dagen?
Jag köpte min i förrgår och är glad att jag gick 11881 steg första dagen och idag strax över 10000.
Mitt mål är att gå 10... varje dag.
Jag köpte min i förrgår och är glad att jag gick 11881 steg första dagen och idag strax över 10000.
Mitt mål är att gå 10... varje dag.
Jag hade som målsättning att hålla mig över 7000 steg per dag, vilket jag nästan lyckades hålla. Har ett väligt stillasittande jobb... Toppade på knappt 12000 steg någon dag.
Lycka till!
Jag använde stegräknare under hösten och försökte hålla mig till 10000 steg om dan, gärna mer. Tappade bort två st inom 1 loppet av 1 månad och fick min 4:e (!) i julklapp . Nu går jag samma sträckor, och längre ändå, och räknar antal minuter istället så stegräknaren ligger mest hemma. Men den var väldigt bra för att komma igång.
Ska prova den någon gång när jag står på crosstrainern. Det borde fungera.
Har stegräknare på mobilen, vilket inte är en rättvis siffra då jag inte alltid har mobilen på mig.. Men som den blixt jag är, så är stegen uppe i 12-15000 de dagar då jag arbetar. Är jag ledig hamnar de väl på 8000.. ;)
Jo den var super bra för att komma i gång. Nu ligger min mest hemma också. Ska rycka upp mig och ha den på mig igen för jag givk mera då när jag hade koll på stegen.
Hade jag inte gått till mitt mål så tog jag en promenad på kvällen.
L o t t a 6 9 skrev 2008-01-23 19:09:55 följande: