Hjälp mig hitta en vit skinnsoffa (hörnsoffa eller med chaiselong)
Har letat hur länge som helst efter en vit/benvit skinnsoffa. Ganska fyrkantig/modern. Antingen en hörnsoffa eller med en chaiselong... Finns det? Jag bor i Göteborg.
Har letat hur länge som helst efter en vit/benvit skinnsoffa. Ganska fyrkantig/modern. Antingen en hörnsoffa eller med en chaiselong... Finns det? Jag bor i Göteborg.
Prova Finnsoffan i Kungens Kurva....de hade en som var vit precis när man kom in som var jättesnygg! De hade också en soffa som heter Magnum divan som man kan få i skinn....
Kolla in där, de är billiga också...www.finnsoffan.se
jättefina soffor, men jag bor i Göteborg, så det är lite långt. Andra förslag.
Mio har soffor i vitt läder.
Kolla på Mio, själv gillar jag deras Sit down (finns både i tyg och skinn) eller coffee
Letar fortfarande.....
Vad gillar du inte med Mios soffor? Så kanske det är lättare att komma med andra förslag.
Jag tyckte Mios soffor var rätt små.
Okej, och då antar jag att du inte vill ha en byggbar soffa heller? Som Mios Inter till exempel? Den är rätt "kantig" och modern i stilen, kan sättas ihop hur man vill och finns till exempel i vitt läder?
Ikeas Hamra? Eller Torekov? Är stilen rätt? Vilket prisläge har du tänkt dig? Enligt min erfarenhet så finns i princip alla lädersoffor även i vitt så jag antar att problemet är att hitta en snygg soffa snarare än en vit?
jag ska kolla mios inter. Jag vill gärna ha en kantig nämligen. Tack för hjälpen
inter är jättesnygg men för liten. Om man hade kunnat bygga till lite mer hade den varit bra. Vill gärna att man ska kunna sitta lite fler i den. Hittade en soffa häromdan, vit skin, hörnsoffa med divan som kostade 85.000 - den var perfekt men lite för dyr tycker jag... men de kanske kostar så mycket om man vill ha en stor