• lancrox

ta ner fötterna från bordet!

Igår hade min man en X-box kväll+öl med hans kompis och när jag kommer hem så ser jag att hans kompis har FÖTTERNA på vardagsrumsbordet..asså då ser jag rött för det är det VÄRSTA jag vet

jag sa till honom har du ont i fötterna, isåfall kan jag hämta pianopallen som är bekvämligare(den har en mjuk vaddering) var jag oförskämd? var det fel av mig ?
    har en liten tös oxå på 7 månader och hon ser juh vad dom gör.
    när kompisen tog ner fötterna så sa min man högt jag har sagt till honom attt du inte tycker om att man ska ha fötterna på bordet då blev jag ledsen fär att han provocerade mig dessutom med flit! vad ger hans kompis för exempel egentligen jag tycker dom beter sog som barn. han är alltid nedlåtande när hans kompis är här. vet inte är ledsen för att hans kompis verkar inte fatta att nu har han familj och barn och att man ska respektera sin omgivning och att barn har en tendens att härma ..fattar inte heller att min man inte fattar det heller ..

• Svar på tråden ta ner fötterna från bordet!
  • KORALLREV

Stå på dig själv direkt och säg alltså jag tyckerinte om när man har fötterna på bordet så snälla du kan ta pallen istället. Du behöver ju inte säga det det första du gör och inte argt (vet ej om du gjorde det). Jag tycker alltid att det är lättare att säga rakt ut...........och stå för det man tycker!

Svar på tråden ta ner fötterna från bordet!