• tandrollet

Extreme babymakers, fortsättningstråd 3

Här samlas vi  som kämpat längere än de flesta och äntligen plussat, från tråden "extreme babymakers".
    Vårt motto: "Det tar tid att göra en perfekt bebis" - Här är tråden där alla bebisar minsann blir perfekta.

Här är våran kämpartråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-238/m23410743.html 
    Ad astra per aspera - till stjarnorna genom svarigheter
  • Svar på tråden Extreme babymakers, fortsättningstråd 3
  • tandrollet

Hoppas ni snart hittar hit alla!!!

I förrgår var jag på inskrivning. Fick lyssna på hjärtljuden, barnmorskan hittade rätt med  det samma - så underbart!!!
    Känner mig lugnare nu trots mina bruna flytningar till och från - och hemsk växtvärk. Det händer säkert mycket nu i v12-13?! Hoppas ändå de bruna flytningarna slutar snart...

Sweedy: Ojoj, du kommer att ha fullt upp med två små att ta hand om - HOPPAS du ändå kikar in här i tråden vid tillfälle!!!

*kram*

• Habaladabala

Åhh redan dags för en ny tråd igen...
    Härligt att tiden går fort!!
    Hoppas ni alla mår bra! Jag har blvivit lite dålig på att ta mej ut på fl på senare tid. Är så mycket annat hela tiden och den lediga tiden sover jag mest eller drömmer om bebisen.
    Kramar!!

Gravid!! BF: 29/3-08
  • Havsblå

Jag har hittat hit.
    Är hemma från jobbet idag pga sömnbrist. Vet inte vad som har hänt med mig men jag vaknar varje natt vid 2 tiden och sen har jag jättesvårt att somna om, inatt gick det inte alls. Så idag är jag hemma o klappar den lilla magen o sover i soffan.
    Ha en trevlig helg alla

• sweedy

Tackar för nya tråden tandis! Självklart kommer jag titta in och skriva en rad när jag har tid. Första veckorna lär väl bli lite hektiskt och kaotiskt skulle jag tro, men jag ska i alla fall försöka berätta att de är här. Så vill jag ju gärna veta hur det går för er andra.

~*~*~♥♥~*~*~Lyckliga jag!~*~*~♥♥~*~*~
  • tandrollet
    Havsblå: Sådär har jag det också de flesta nätter! Helt omöjligt att somna om då jag vaknar runt halv tre
  • mala78

Tack tandis! Så skönt att få höra hjärtljud. Mina bruna spottings slutade efter v 13, hoppas dina också gör det.

Ja, det är jobbigt att vakna så mycket, jag är som en bebis, vaknar och är hungrig mitt i natten.

• Fismamman

Jag med. Var uppe och åt risgrynsgröt i natt. Slog kissrekord en annan natt. Kissade fem gånger. Vaknar och tror att jag är super kissig!! Går upp och blir så förvånad när det bara kommer en liten skvätt.

• Havsblå

Fismamman: Hihi..känner igen mig, precis så händer mig också!

Idag har jag varit hemma o sovit, underbart! Nu orkar jag umgås med vänner ikväll.

• tandrollet

Syntes eran mage i vecka 12-13? Jag tycker bara jag fått en fettig bilring på magen . På kvällarna kan jag se lite gravid ut - men på dagarna finns inte någon bula på magen fast hur jag kråmar mig framför spegeln Men byxorna har blivit för små. Jag blir liksom BREDARE!?
    Vet ju att det är jätteindividuellt när det börjar synas. Jag är liten och smal och har bakåtlutande livmoder kanske det har någon betydelse? Hur som helst är det ju många som har en jättesynlig mage redan före vecka 12....Hur var det för er alla?

Svar på tråden Extreme babymakers, fortsättningstråd 3