• pucken

bästa kattsanden?

vilken kattsand använder ni? vi har alltid kört everclean för den har funkat skitbra, men på sistone tycker jag att den dammar så in i helvete! får hostattacker så fort katterna krafsat i lådan och när man städat där, dammet ligger i luften länge länge efteråt. och då har vi ändå en sån där låda med tak. så, tips på annan bra kattsand önskas

• Svar på tråden bästa kattsanden?
  • AgnesMams

Vi kör med Catman kattsand. Superbra! Men köp en kattlåda med "hus"

~*~Gullungen Agnes mamma~*~
  • AgnesMams

(hann inte skriva klart innan inlägget kom med) ha kattlåda med hus, där är filter i taket som gör att det inte dammar!

~*~Gullungen Agnes mamma~*~
  • pucken

men vi har en sån låda redan tycker inte det hjälper. eller ja, jag vågar inte tänka på dammet om vi inte skulle haft låda med tak

• Maroschka

Utan tvekan Katty kattströ.
    Blå påse. Vi har provat många sorter men denna är makalös. Det luktar ALDRIG ur lådan och blir hårda fina klumpar om den. Vi har tipsat vänner om den som blivit supernöjda.

Jakob 060415 Han kommer aldrig få något syskon verkar det som
  • Kantarellen

Pussis kattsand är faktiskt riktigt bra och är inte så dyr heller. Själv brukar jag använda lite olika sorter i lådan.vad jag inte rekomenderar om du irriterar dig på damm så är det Cat Exclusive, jag fick hälla upp den utomhus för det rök så mycket, bra sand annars men oj vad det rök...

• min dotter Julia

Pussi använder vi bra sand =)

• FrökenR

Testat en massa olika sand. Tycker faktiskt att Willys eller Lidls klumpbildande är kanon!!!

• Lova03

Vi använder coops här hemma,den icke klumpbildande.
    Det funkar bra här...luktar inte mer än av annat kattströ

• Bobbenn
    PUSSY KOMPAKT
    ♥♥♥♥JAG HAR EN BEBIS I MAGEN!!!♥♥♥♥
Svar på tråden bästa kattsanden?