• sunny79

Äntligen gravida och äntligen de första bäbisarna hääär!!

Tiden rusar iväg och den tidigare tråden börjar bli förlegad...så här kommer en ny!!!

Ja en tråd för oss som kämpat som tusan och trotsat allt och tillslut lyckats att bli gravida.......eftersom tiden rusar har även några av oss äntligen fått känna av lyckan att få sitt knyte i sin famn.... Fantastiskt!!!!.....

Så välkomna hit alla kämpar som äntligen har lyckats.......här delar vi allt från sorg till lycka... graviditetskrämpor till barna uppfostran.....!!!!!!!!!

Några andra av de fleeera trådar vi härjat i:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m24733845.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m21523018.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m21605888.html

Välkomna in !!

* * Lycklig * *
  • Svar på tråden Äntligen gravida och äntligen de första bäbisarna hääär!!
  • sunny79

.......hivar in listan här........försökt uppdatera den...men stämmer det?????....e du inte med så kasta dig in i listan vett ja!!!

I väntans tider

Sjöstedt: 28 Nov -07
    HW: 12 Feb-08
    Rhus; 18 mars -08
    Sunny79 3 maj - 08

Födda sötingar

Hella: Noha 16 Nov -07
    Endag: Eddie 22 Nov -07
    JennyoPaatrik: Lucas  24 Nov -07
    * * Lycklig * *
  • sunny79

......Sjöstedt....hur går det för dig????? Måste la ha hänt något nu va??? Någon som hört nått???

* * Lycklig * *
  • Endag
    Yihoooo...hittade hit
    Hoppas ni alla njuter av en mysig lördagskväll!!
    ♥Lycklig mamma till Eddie ♥
  • Henriks wife

Halloj töser, även jag hittade hit.

Har nu flyttat ut i skogen och ännu har vi inge internet eller telefon, men den 17:e hoppas vi att allt ska vara i gång.

Grattis till alla bebbar

Själv är man så trött så jag bara sover hela dagarna....tur att jag har gubben som packar upp och grejjar

*kram på er*

12/2 BF för vår Puregonbebbe
  • hella 25

Hej även jag hittade hit. Nu har vi fått diagnosen på Noah. Han har hirschprung. Det kommer att bli op i jan för tiderna är slut. Om ni de inte får ett återbud. Hoppas det. Är trött på att vänta. Detta är den första julen som jag skulle vilja hoppa över.

Uppdaterar listan: Noah stavar vi så :) Inte lätt att veta.

I väntans tider

Rhus; 18 mars -08
    Sunny79 3 maj - 08

Födda sötingar

Hella: Noah 16 Nov -07
    JennyoPaatrik: Lucas 24 Nov -07

Sjöstedt: Fortfarande ingen bebbe??????

• Maja 79

Uppdaterar BF.
    Upptäckte att vi inte har samma kopplingar till nätet i nya lägenheten, så jag vet inte riktigt när jag tittar in nästa gång..

I väntans tider

Rhus; 21 mars -08
    Sunny79 3 maj - 08

Födda sötingar

Hella: Noah 16 Nov -07
    JennyoPaatrik: Lucas 24 Nov -07

Snart är det JUL !!
  • Endag

*kikar in en snabbis..*
    hur har ni det gravida och nyblivna mammor så här ett par veckor innan Jul?
    Jag tänker knappt på att det är jul snart, jag som annars fullkomligt brukar frossa i allt som har med jul att göra .... vad kan det bero på att man "glömmer" helt plösligt?!
    Hur som, så ska jag väl försöka jaga rätt på de julklappar nu idag... känner inte för det men ....
    Längtar efter lite snö nu, vi har som höst här .. men grått o trisst nästan var dag ..

Annars leker livet!

Kram på er alla

• sunny79

......kikar in en liten snabbis jag me..... Känner mig dålig och konstig.......och orolig....vet inte riktigt vad det är med mig..... Får inte tag på BM......

Fortsätter att vara lite orolig...... 

* * Lycklig * *
  • Sjöstedt

Hejsan... Lika bra att uppdataera för alla er nyfikna =)
    Ingen bebis här ännu.. bf+13 enl första uträkning och bf+9 enl bm.
    Ska på bedöming o ev. igångsättning på måndag-
    Har ju inget inmternet så tittar ut när jag kan. men lovar att uppdatera så fort plutten tittat ut=)

• Endag
    sunny79 skrev 2007-12-11 12:38:04 följande:
    ......kikar in en liten snabbis jag me..... Känner mig dålig och konstig.......och orolig....vet inte riktigt vad det är med mig..... Får inte tag på BM......Fortsätter att vara lite orolig...... 
    Nej men ... vad? Nu blir ju jag oxå orolig!!!!! Hur har det fått??????? ... *Tänker på dig massa o hoppas du mår bra nu*
Svar på tråden Äntligen gravida och äntligen de första bäbisarna hääär!!