• pip

Vattengympa

Är det någon som vet var det finns vattengympa för gravida i Stockholm?

/ Pip

• Svar på tråden Vattengympa
  • Nina2

"Feel Good" på Östermalm har vattengympa för gravida.

• Kajaj

Om du vill gå på vanlig gympa kan jag rekommendera Friskis&Svettis Vänta Barn gympa. Utarbetat av sjukgymnast, inga hopp och bra rörelser. Otroligt lustigt med 40 magar i olika storlekar som gympar

• Amorina

"Hela kroppen AB" på kapellgränd på söder har vattengympa.

• princess of woolfs

Vad skönt! I denna håla finns ingenting, knappt MVC, de är iallafall bara duktiga på att ge fel svar, tycker jag.

• petrusjka

Eriksdalsbadets vattengympa är jättebra, där har jag sett många magar. Tror inte att det är specialinriktat på gravida, men det är lätt att få kontakt med deras instruktörer och de håller ett öga på en om man har ont i nacken, ryggen, är gravid mm. Rekommenderas varmt, jag har gått där i 1½ år.

www.eriksdalsbadet.com

• Millans hustru

Dum fråga kanske, men kan det ara farligt för barnet att g för tidigt till bassängbad?

• PrincessOfIce

Hej! Jag vet att det finns något speciellt badhus för gravidvattengympa på söder någonstans.. Min mamma talade om det när jag väntade sonen...
    Är själv på jakt efter vattengympa för gravida då jag behöver motion och har samtidigt foglossning.. :(
    Funderar på och kolla om Åkeshovsbadet har vattengympa för gravida..
    Det blir så nära för mig då jag bor ute på Ekerö och det badhuset är det närmaste för min del...

Svar på tråden Vattengympa