Skicka barnvagn med bussgods, pris?
Har du en aning om hur mycket priset kan bli för att frakta en syskonvagn med bussgods? 200, 400, mer eller mindre? Ingen aning har jag...
Har du en aning om hur mycket priset kan bli för att frakta en syskonvagn med bussgods? 200, 400, mer eller mindre? Ingen aning har jag...
kolla här www.bussgods.se
börja fyll i en vart du ska skicka mått vikt osv. sen trycker du på fortsätt o så ser du vad de kommer att kosta=)
Ska själv skicka iväg en , men när ja testa där stog de att de skulle kosta 369 :- men ja tror inte de kostar mer än ca 300. Vart ska du skicka den ? o från vart ?
TACK! :)
Jag ska ev ta emot den från en som säljer den via annons från Västerås till Kalmar.
Aha okej, men de kostar nog MAX 400:- iaf.
jag skickade iväg en babytravel enkelvagn med liggkorg igår med bussgods. Det blev ett ganka stort paket eftersom liggkorgen inte går att fälla ihop.
Men det gick på 213 kr, så det borde inte gå på mer än MAX 400 kr
Runt 300 för en syskonvagn
olika priser på olika bussgods tyvärr, en del har fasta priser för just barnvagnar men inte alla. jag har skickat en lite tyngre sittvagn och det gick på över 300 kr (enkelvagn)
Är det inte lättare att ringa Bussgods och fråga än att fråga FL?
Jag har skickat med bussgods och de hade fast pris för barnvagnar, kommer inte ihåg om det var 350 eller 375 kr.
Min kom idag med bussgods 35 mil och det gick på mindre än 300