Hade en kk i 7 år, det började väl med att vi föll för varandra, men ingen var egntligen ute efter ett förhållande. Jag var kär i honom, men inte "på riktigt" jag visste att han träffade andra, det gjorde jag med, men såg det mer som en del i spelet vem som skulle vinna honom för kvällen eller vad man ska säga.
Det som varit viktigast hela tiden är total öppenhet men vad man känner, jag älskar honom som en vän. Jag är gift nu men vi har fortfarande en platonisk kontakt, vi kom varandra så nära så det finns inga alternativ liksom... Vissa dagar var det bara sex som gällde (de flesta...) men ibland behövde någon av oss lite kärlek, en vän att lita på, och då visste vi att vi hade den relationen också. När han var min kk kunde han göra vad f#n han ville med mina känslor, men sa jag att nu behöver jag en vän, då kunde han köra 50 mil för att ta sig till mig.
Alla i vår närhet visste om denna relationen, vissa förstod, andra inte.
Det är jättekul så länge man inte vill ha ett förhållande med den andre, jag kan inte tänka mig, eller kunde inte då heller, att ha en vardag med denne mannen, men han var min mr Big om man säger så. Han betyder fortfarande oerhört mycket och jag skulle komma om han behövde mig. Men det är min man jag älskar och skulle göra allt för...