"Prata" med hästar? Ngn?
Är det ngn här som känner till nån seriös hästpratare som även healar? Gärna åt värmlands hållet. Alla tips mottages tacksamt!
Är det ngn här som känner till nån seriös hästpratare som även healar? Gärna åt värmlands hållet. Alla tips mottages tacksamt!
Pehr Trollsveden är djurkommunikatör och healar även. Han är känd över hela sverige och har även vart med på TV. Gå in på hans hemsida: www.trollsveden.nu/ och ta kontakt med honom. Tror han bor i Karlstad. Lycka till
Tusen tack för svaret!
Vad menar du med gjorde bort sig??
R Franklin skrev 2007-12-10 19:04:04 följande:
Jaha! Det såg jag faktiskt... Hade inte en aning om att det var hans ex fru... Är dock inget Insider fan...
R Franklin skrev 2007-12-11 06:36:41 följande:
Jag har spått mig hos Pehr Trollsveden år 1997 (eller därikring).
Har kvar kasettbandet från den "övningen" och jag skrattar gott varje gång jag hör den.
Inte någonting stämde in. Han sade att jag skulle förlova eller gifta mig inom ett år med min dåvarande sambo. (Not.. det tog slut någon månad senare)
Han sade att han kunde "se" att jag haft ett svårt liv med många tragiska händelser.. (Stämmer inte alls, har haft ett otroligt lyckligt liv -visserligen en hamster som dog när jag var 6 år)
Svammel och rappakalja, anser jag. Tyvärr.
Kanske är han bättre på att prata med djur.. men jag tvivlar på det.
Jag har faktiskt hört detsamma!