www.barnvagnar-webbutik.com??
Billiga och FINA vagnar
Men är det någon som har erfarenhet av dessa vagnar?
Vill ha en Duo... Och detta är första billiga jag hittat!
Billiga och FINA vagnar
Men är det någon som har erfarenhet av dessa vagnar?
Vill ha en Duo... Och detta är första billiga jag hittat!
tjohoo, PUFF
Hej!
Jag själv har ingen erfarenhet, men min kompis har. Jag har funderat på en Tessa därifrån. Tyvärr har sittdelen ingen sele, och det vill jag gärna ha. Skötväskan är inte heller speciellt bra, endast ett stort fack. Plus att knapparna är lite dåliga, lossnar från handtaget på vagnen lätt. Annars så har de aldrig fått dålig kritik i tester och så. Frakten ingår ju också i priset, och det är ju bra. Bra service har de också. Lycka till!
Okej. Ja.. Funderar!
Bebis kommer ju trots allt först till jul så vi hinner fúndera mycket innan det är dax
Eller så blir det en Modi... Tråkigt om "Tessa" är dålig.. knappar o sånt. Inget kul om det ska rasa redan från början o vara halvdåligt. Uscha då....
SuperSuf- Det finns ju lösa selar att köpa som man fäster i vagnen. När min son var liten hade inte Brio de fasta selarna, så vi hade en lös. Fungerade perfekt!
Min bror köpte sin vagn därifrån, och de är jättenöjda! De betalade 2500 mindre för (duo)vagn (med alla tillbehör) + skötväska + bilbarnstol än vad jag betalar för min EL duo edge...
Om något går sönder eller man får några andra problem så får man en ny vagn eller alla pengarna tillbaka.
Jag bor så långt ifrån, därför har vi valt att köpa vår vagn på ett annat ställe.
oj, där blev det visst lite fel... =)
jag är också nyfiken på sidan. man är kanske lite snobbig men jag blir lite skeptisk när det är så himla billigt.
nån annan som har erfarenhet av dem? *puffar*
Tack för tipset om denna sidan!
Vi vill också ha en duovagn å här fanns ju många billiga.
Den här tråden ska jag följa!