Det går så långsamt...
Någon som tycker att tiden går långsamt? Veckorna känns som månader.. :( Tråkigt..
Man vill iaf vara i vecka 12 nu.
Någon som tycker att tiden går långsamt? Veckorna känns som månader.. :( Tråkigt..
Man vill iaf vara i vecka 12 nu.
Jag håller med dig! Dagarna bara sniiiiglar sig fram. Det var åtta dagar sedan vi fick vårt plus och det känns som åtta veckor! Nästa i alla fall... Jag är i vecka sju nu, men längtar efter att vara i vecka 12-13. Jag har bokat in MASSOR att göra den här veckan, så när jag nästa gång har tid att faktiskt tänka efter vilken dag det är så kommer jag att gå in i vecka åtta (vilket händer nästa fredag). Jag ser så mkt fram emot att se magen puta lite... Och självklart att komma förbi de här första kritiska tio veckorna.
Hej!
Jag är i vecka 30 och känner fortfarande likadannt, att det är jättelångt kvar av graviditeten.
o jag bara måste säga att jag för min del tycker tiden nästan går lite för fort, känns som i går man fick sitt + och nu sitter man här och är i vecka 12 redan, men jag minns att när jag väntade första barnet så gick tiden mkt mer sakta=) NU har jag 4 underbara barn redan som tar en massa tid av mig så det är inte konstigt att det känns som dagarna rusar fram=)))) Tiden kommer snart gå fort igen för dig ska du se, desto segare blir det sen när man närmar sig BF, DÅÅÅ går dagarna sakta om NGT=) o ännu värre blir det om man då går över tiden oxå
Hej . Jag känner likadant. Förlorade min son i magen i vecka 41 i maj blev gravid igen efter endast 2 månader är nu i vecka 19 och det känns som jag varit gravid jämt. Men när allt e klart så är det värt det! Försöker därför njuta av att vara gravid!
MissMickan: Va jobbigt. Jag beklagar din förlust och gläds med dig över att du fick ett nytt liv i magen så fort. Jag är övertygad om att det kommer att gå bra den här gången! Va skönt att du verkar kunna njuta utan att oroa dig så mycket. Man vill ju minnas sin graviditet som en lycklig tid.
Ja precis! Man får hoppas på det bästa! kram