• Anonym

behandla svamp på kille

om en kille fått svamp på snorrem, hur behandlar man de
    finns ju bara vaginalkräm o vagiatorier..
    han har antagligen blivit smittad av mig då vi haft sex efter förlossningen. jag fick svamp som jag nu behandlat men hur gör vi med killen

• Svar på tråden behandla svamp på kille
  • Anonym

Salvan funkar även på snopp

• Anonym (Laban)

Det funkar med att smörja med typ Pevaryl på snoppen. Om man sköter hygienen är det som kille ganska svårt att få svamp. Det krävs nästan att man gör "lumpen" eller nå´t annat neandertalmässigt. Mild tvål och vatten i underlivet 2 ggr per dag så får svampen inget att trivas i.

• MansonDust
    Anonym (Laban) skrev 2007-12-09 16:34:23 följande:
    Det funkar med att smörja med typ Pevaryl på snoppen. Om man sköter hygienen är det som kille ganska svårt att få svamp. Det krävs nästan att man gör "lumpen" eller nå´t annat neandertalmässigt. Mild tvål och vatten i underlivet 2 ggr per dag så får svampen inget att trivas i.
    Kan inte killen få svamp av tjejen ?
    Mamma till Star 021017 & Ninja 060522, samt två små änglar..
  • anneliesb

Jovisst kna killen det, oftast under förhuden el på pungen, så msörj in hela paketet å kör en kur på killen å tjejen samtidigt, å inget oskyddat 6 där emmelan!

• Anonym (Laban)
    MansonDust skrev 2007-12-09 16:39:32 följande:
    Kan inte killen få svamp av tjejen ?
    Jodå. Men om du planterar ett frö i en kruka med torr jord så gror det inte! Jag har haft svamp 1 gång i mitt liv. Trots att frun har det 4-5 gånger om året. Och då fick jag det i samband med att jag inte kunnat tvätta mig ordentligt på ett par dagar.
    Så återigen är min information. Killar kan få det men det är inte vanligt om man sköter hygienen.
Svar på tråden behandla svamp på kille