Vilken Julskinka ska jag köpa..Vilken är bar o kvalite på..
Undrar om ni köpt julskinka än..Vilken tyckte ni var bra o kvalite på..
Undrar om ni köpt julskinka än..Vilken tyckte ni var bra o kvalite på..
Jag köper alltid Scans.
är inte det den dyraste..Brukar köpa Willys,den är billigare..Men tänkte om man skulle köpa en annan dett året..
Tycker inte det skiljer så mycket så jag köper ett märke jag vet jag brukar gilla. Förra året fick man köpa för en bilig kilopenning om man köpte mat för 200:- på ICAaffären vi har här, det passade bra
Vi köper kalkonskinka från Ingelsta Kalkon. Enda skinkan jag kan tänka mig att äta. Vem vet vad de stoppar i de billigaste?!?
Har alltid köpt Scan´s och den är inte alltid dyrast.
Vill ha garanterat svenskt kött och har köpt den färdigkokta.
Inget svinn på skinkan och den är kanon god.
Rekommenderas varmt !!
blir nog en scan..fast okokt...Jag är lite gammalmodig..jag ska koka den själv,,blir godast o så är det roligt med.
scans är väldigt salta iår - vet inte vad de gjort...
Alltid Piggham, för en bättre djurhållning och för hälsans skull.
Har inte köpt någon än men jag brukar nog för det mesta köpa scan piggham, blir väl det i år med. Har sett i en del trådar här att scans ska vara salt i år, men gillar när skinkan är rätt salt, det värsta jag vet är när man får en skinka som knappt smakar något salt alls.
Men är scans för allt i år skan man kolla efter når annat märke tycker ni?
Jag köper alltid rimmad aldrig färdig kokt, sen ugnsbakar jag den i ugnen ( som min mamma gör), därefter griljerar jag den med en ägg och senaps blandning och strör över ströbröd. Blir alltid bra. Förderar ungsbakad framför kokt, beror antagligen på att mamma alltid har gjort så