Jag vill ha snabbis någon gång.
Med anledning av tråden "En tråd för män som behandlas illa" vill jag starta en tråd från kvinnoperspektivet i samma dilemma.
Igår natt avbröt jag innan han hade kommit. Jag orkade inte mer och ville verkligen bara sova.
Problemet är att det är så svårt för honom att komma. Jag orkar inte ha sex med honom mer än en gång i veckan -max, för det är som ett work out-pass för mig. Jag måste rida i ställningar som är arbetsamma och ointressanta för mig, men sköna för honom. Jag måste suga och runka honom långt efter att jag är klar, när jag helst bara vill få lägga mig ner och slappna av. Det är helt uteslutet för mig att köra "döda fisken" med honom, alltså när man som tjej bara ligger ner tillgänglig och låter killen göra sin grej. Han kommer inte om han måste vara den aktiva parten.
Jag vet att detta är något utav ett inverterat problem, oftast är det killen som kommer snabbt och som måste uppbåda hela sin teknikarsenal och en halv natts pillande, pullande och juckande för att tjejen ska komma. Jag sympatiserar med er.
Just eftersom det är omvänt så får det också effekten att jag känner mig fullständigt oattraktiv och otillräcklig. Jag undrar varje gång inom mig om det är för att jag är för slapp, för ful eller för osexig, att han inte tänder på mig. Eller så undrar jag om jag gör fel, om jag suger dåligt och runkar dåligt. Självklart säger han saker som att jag är jättesexig, jätteskön och den bästa han varit med, men baserat på resultat har jag svårt att verkligen tro det.
Jag skulle så gärna vilja att det räckte att bara vara kåt och tillgänglig. Jag skulle sä gärna vilja ha en snabbis, en omgång som bara tog 5-10 minuter, istället för en timmes mödosamma ansträngningar. Jag skulle vilja ha sex utan att behöva prestera varje gång.
Kan ni hjälpa mig att få till ett vanligt, slentrianmässigt vardagssex som funkar för oss båda? Det här tär på mig.