analsex med en hemorojd
hej går det att ha analsex om man har en liten hemorrojd??
hej går det att ha analsex om man har en liten hemorrojd??
Det är nog ingen höjdare.. =/
Avråder till det!!
lite dumt att utsätta sig för kanske??.....
Pröva så får du se
vad händer om den skulle gå sönder????
Ja, om den går sönder gör det säkert ont och börjar blöda. Jag skulle ju avråda dig å det bestämdaste!
Aj! Det gör nog ont...
Varför göra något som gör ont?
Varför göra det? Du har ju ett annat hål, som förhoppnigsvis är hemorojdfritt!
nej gör det inte, den kanske spricker och då är du mer mottaglig för infektioner ioch med stället den sitter på. Nej vänta tills du är ok i stället så slipper du utsätta dig för ev risker.
Lycka till!
Har gillat analsex innan jag blev gravid. Nu har vi inte det av nån anlednign som jag igentligen inte vet. Men jag skulle inte ha sex om jag hade hemorjder TROR DET GÖR JÄTTE ONT:
Men testa & använd mkt glid.
KRAM
Beror väl på hurdana dom är, en del tror ju att det är stora infekterade grejer men det kan ju vara bara små små som vindruvor egentligen bara små svullna grejer, har du inte ont annars och ser till att det är friktionsfritt om du förstår vad jag menar så gör det om du vill det.
Jag har inte kunnat vänta på att dom ska gå bort för det gör dom inte på mig, mig har det inte vart några problem för. Har inte analsex varje gång, har bara haft det någon enstaka gång.
*ASG* det hoppas jag verkligen inte, att dom är "SMÅ" som vindruvor!
Eftersom ringmusklen inte ens är gjord för att tryckas inåt o om man redan har besvär av hemorojder så är de väl lite dumt att utsatta sig för analsex tycker jag. Dom kan bli värre ska man ha i åtanke.
Det var en som frågat Malena i dagens bilaga till Aftonbladet eller Expressen exakt samma sak.
Malena avrådde, det kunde bli värre av det. Se till att få bort hemorrojderna först om du nu vill ha analsex.
ta xyloproct tills den försvinner sen kan du ju påt igen
Den spricker ju endast om den är väldigt blodfylld, och då kan den spricka vid tarmtömning och det är även något som gör ont.
Så se först och främst till att få ordning på din mage, fibrer och mycket vätska, behandla hemorojden med Xyloproct eller gå till läkare och få Sheriproct utskrivet.
du kan läsa mer om hemorrojder här
netdoktor.passagen.se/sjukdomar/fakta/haemorroider.shtml