• Tinzi

Vem älskar vem mest?

Ibland kan kärleken vara olika..vad tror du om din relation?

Melvins mamma
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem älskar vem mest?
  • NizzY

jag tror att min sambo är kanske 0,01 % mer kär i mig än jag i honom men hos oss kanske det har att göra med åldern, jag är nämligen lite äldre och klokare

• FruGustavsson

kryssade för lika mycket, älskar man någon så älskar man någon, vem kan definiera vem som älskar mer än den andre? (Om det inte är så att det är uppebart att den ene inte älskar längre..)Däremot är jag mer verbal i mina känslor och kan med ord uttrycka precis vad jag känner, min man ser mig i ögonen så vet jag..

• Valkyriah
    FruGustavsson skrev 2007-12-09 20:49:28 följande:
    kryssade för lika mycket, älskar man någon så älskar man någon, vem kan definiera vem som älskar mer än den andre? (Om det inte är så att det är uppebart att den ene inte älskar längre..)Däremot är jag mer verbal i mina känslor och kan med ord uttrycka precis vad jag känner, min man ser mig i ögonen så vet jag..
    Du skrev precis vad jag tänkte
    Svarade lika mycket!
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • MizzTez

Jag är fruktansvärt förälskad i min kille ännu, varit tillsammans 3 år och jag skulle inte kunna tänka mej ett liv utan honom. Har aldrig någonsin kännt så här för en kille, brukar bli spyless på fanskapen efter ett år eller så.. Men inte nu!
    Så jag tror min kille älskar mej mindre än jag honom... =/

• Kazamm

Tyckte den här frågan var så svår att jag väljer att inte rösta. Har svårt att tro att man kan älska någon lika mycket som jag älskar honom, men när han ser på mig vette fan det nog inte hamnar på "lika mycket" ändå... man vill ju hoppas det iaf.

Svar på tråden Vem älskar vem mest?