• view

Fler som jag i västerås, ensamstående mammor med barn som studerar i västerås?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 21:26:41:
    *suck* Hur ska man orka med allt som måste göras men tiden räcker inte till hur mkt man än vrider och vänder... Nått blir alltd kvar. Själv så pluggar man på dagarna o hämtar grabben kl 4 sen är det hem fort så man hinner laga mat innan 5 sen leka och kolla på bompa sen tänder och sova. Sist men inte minst så all disk som aldrig verkar tar slut och läxor samma sak. Och nägonstans så ska man städa så grabben slipper bo i en svinstia och tvätta så kläder finns hela tiden. OCh kompisar vill man ju hinna träffa och prata med o sen kommer en själv när man väl har tid att kolla sig i spegeln o kommer underfun att man inte plockat ögonbrynen på typ 2 år *ler* aja på dom oxå... ojdå klockan va vist 11-12 på kvällen FAN jag missa mitt favo program *morrr* aja måste väl sova... *suck*somnar runt 3 typ. osså upp o samma visa igen.....!!! *SUCK*

Svar på tråden Fler som jag i västerås, ensamstående mammor med barn som studerar i västerås?