vart köper jag rakpermanent???
Ja, som rubriken lyder, vart köper jag rakpermanent?
O någon son vet hur de funkar?
Ja, som rubriken lyder, vart köper jag rakpermanent?
O någon son vet hur de funkar?
Finns inte att köpa i butik!!! Och även om det fanns skulle jag inte rekommendera det!
jo det finns i butik, och jag undrar var...
Jag tror att det bara finns att göra hos frisör. Men är du verkligen säker på att du vill göra det? Jag gjorde det för några år sedan. Mitt hår är inte jättelockigt, när frisören var klar och jag skulle få se resultatet så blev jag väldigt missnöjd. Håret såg precis ut som det hade gjort innan jag rakpermanentade det =(
Nej, som sagt så finns det att köpa i butik. Och ja, jag är säker på att jag skall köpa det. Det är ine frågan, frågan är i VILKEN butik det finns (förutom småbutiker i gtb tex)
Puffar på
Safari i GBG kanske?
Hehe, sök på internet så kan du hitta internetshoppar med en hel del olika rakpermanent, både starka och svagare. Finns även på taj mahal i sthlm, om du bor där i närheten. Ett tips är att hitta afroaffärer. Bäst är självklart att göra hos frisören!
Tilläger, rakpermanent gör oftast inte håret spikrakt utan gör det lättare för hårstråna att bli rakare. Jag har permanentat ett fler tal gånger och för mig blir det klart lättare att tex platta och föna håret.