• Struliga Jag

Feber, fryser, svettas, mår illa....sjukdom?

Går det någon sjukdom just nu som gör att man fryser, svettas, har feber, har huvudvärk, mår illa och är rejält kass i magen?
    Jag var hemma från jobbet från onsdag förra veckan pga feber och snuva, men nu har jag blivit dålig i magen och har kvar febern.
    Vad kan det vara?

• Svar på tråden Feber, fryser, svettas, mår illa....sjukdom?
  • Me o Mike

Ja det kan väl vara vad som helst! Det är december och då kommer ALLA äckliga bakterier fram..

• Struliga Jag

Ångrar SÅ att jag åkte till jobbet idag!
    Men samtidigt har jag mått lite så där halvkasst i flera dagar och de4t blir varken värre eller bättre.
    Man ligger liksom på en halvkass nivå hela tiden och har huvudvärk, svettningar och illamående.

• Blondin Egogirl
    Struliga Jag skrev 2007-12-10 08:21:53 följande:
    Ångrar SÅ att jag åkte till jobbet idag!Men samtidigt har jag mått lite så där halvkasst i flera dagar och de4t blir varken värre eller bättre. Man ligger liksom på en halvkass nivå hela tiden och har huvudvärk, svettningar och illamående.
    precis det min son började med, o de e en intensiv influnsa
    Gud jobbade i 7 dagar, sen har ingen j*vel sett röken av honom
  • Struliga Jag

Blondin Egogirl skrev 2007-12-10 08:23:29 följande:

precis det min son började med, o de e en intensiv influnsa
    Men samtidigt har det hållt på så här sedan tisdags förra veckan, borde det inte ha brutit ut nu isf?
  • Me o Mike

Vill du höra att du är kanske gravid eller??

Struliga Jag skrev 2007-12-10 08:24:34 följande:

Blondin Egogirl skrev 2007-12-10 08:23:29 följande:
    Men samtidigt har det hållt på så här sedan tisdags förra veckan, borde det inte ha brutit ut nu isf?
  • Struliga Jag
    MulleNuh skrev 2007-12-10 09:30:40 följande:
    Vill du höra att du är kanske gravid eller?? Struliga Jag skrev 2007-12-10 08:24:34 följande:
    *suckar*
    Nej det vill jag inte.
    Speciellt inte då jag vet att jag inte kan bli gravid, då jag har fått veta sedan några år tillbaks att jag är den som bär skulden för våran barnlöshet.
    Så tack, men nej tack.
  • Beatrize74
    Struliga Jag skrev 2007-12-10 08:21:53 följande:
    Ångrar SÅ att jag åkte till jobbet idag!Men samtidigt har jag mått lite så där halvkasst i flera dagar och de4t blir varken värre eller bättre. Man ligger liksom på en halvkass nivå hela tiden och har huvudvärk, svettningar och illamående.
    Jag tycker du ska ringa till sjukvårdsupplysningen. De har koll på vad som går just nu och ger tips på hur du kan mildra symptomen på bra sätt tills det är dags att uppsöka läkarmottagning. Det är ju så mycket skumt som går nu. En del magsjukor yttrar sig som huvudvärk och dålig i magen och just frossa. Kan ju hända att det är det du har fast i två olika omgångar. Eller så kanske influensa som någon annan skrev här uppe eftersom du har feber.

Det är så svårt för någon här inne att gissa som du förstår, men försök att ta hand om dig och hör med sjukvårdsupplysningen som sagt.
  • Me o Mike

Oki, nä då har du nog tyvärr åkt på en hemsk influensa.. Åk hem och lägg dig och sov bort den..

Struliga Jag skrev 2007-12-10 09:33:20 följande:

*suckar*Nej det vill jag inte.Speciellt inte då jag vet att jag inte kan bli gravid, då jag har fått veta sedan några år tillbaks att jag är den som bär skulden för våran barnlöshet.Så tack, men nej tack.
Svar på tråden Feber, fryser, svettas, mår illa....sjukdom?