Beteende vid "fått någonting i drinken"?
Hur beter man sig när man fått någonting lagt i sin drink - t ex när man varit på
krogen och inte haft fullständig koll på sin öl (och därmed då i det här fallet fått
någonting lagt i denna)?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 08:40:46:
Förtydligande:
Hur beter sig kroppen när man blivit drogad på krogen? Minnesluckor, irrationellt beteende osv.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 08:48:48:
Ska kanske förklara situationen.
Min man var ut med jobbet på julbord i lördags kväll. Han drack inte särskilt mycket och åt MASSOR av mat (som man ju brukar kunna göra vid julbord). Direkt innan han gick svepte han sin öl, sen tog han ut sin jacka och ringde mig. Han lät inte alls full - berusad, ja, men inte full. Då var det 10 minuter kvar innan bussen skulle gå och han stod och väntade vid hållplatsen.
Jag somnade och vaknade efter nästan 1 timme, och maken var inte hemma! Jag sprang upp och letade, men hittade honom ingenstans. Ringde då och han svarade helt väck i huvudet. Gick inte att få kontakt med honom, men fick fram till slut att han satt på bussen - fast åt fel håll! Där bussen dessutom stannade och skulle in i garaget. Så klockan 3 på natten fick jag dra upp 2 småbarn och åka för att hämta deras pappa.
Han kunde inte förklara sig alls på hela resten av natten, men igår kväll fick vi fram efter mycket om och men att han gått in på ett öppet matställe, satt sig ner och SOMNAT! Sen hade han vaknat, helt borta, sett en buss och satt sig på den och åkt. Han borde ha insett att bussen gick åt helt fel håll, HAN BORDE ALDRIG HA SOMNAT! Det var ju 10 minuter kvar till bussen gick när vi la på luren!!!
Maken kan inte förklara beteendet, och fattar ingenting. Det gör inte jag heller!!!