• Snoffsan

Ligger på neo HS nu eller legat nyligen?

Är de tnågon här som är inskriven på Neonatalen på Huddinge sjukhus just nu eller legat där nyligen?

Sitter och skriver julkort nu och vi brukar alltid skicka ett dit varje år för att de ska kunna sätta upp vid collaget vi gjorde till avdelningen efter vi blev utskrivna.

Jag kommer ihåg att de där bilderna gav mig mycket när vi var inskrivnina där.

Det jag nu undrar om de har kvar bilderna och om vårt collage sitter där så att det är någon ide att fortsätta skicka julkort?

Någon som kommer ihåg en tavla med tvillingtjejer, Ida och Alva. Det var Nalle puhklistermärken på tavlan och Röda hjärtan med text i. De föddes 2004.

• Svar på tråden Ligger på neo HS nu eller legat nyligen?
  • Snoffsan

Ja just ja du var in en kortis till. Ja men då har de säkert kvar korten då. Då får det bli en liten uppdatering till med ett nytt julkort i år.

Träffade du några som du kände som jobbade kvar fortfarande?

• HelenS

Ja flera stycken. Väldigt konstigt var det och samtidigt en trygghet att inte behöva träffa så många nya ansikten. Och så Eva från hemsjukvården, hon har kanon och såg till att vi fick det bra, för denna gången fick vi bo på samvården.

• supergrl

Vi har varit där under nov/dec. Först på intensiv, sen på samvård och nu hemvård. Det är så mkt kort där, jag hade svårt att läsa dem när vi var inskrivna. Vart så rörd och bara grät....ändå kunde jag inte låta bli. :)

• Snoffsan

Jag tyckte korten var guld värda. Att få se att de små fågelungarna faktiskt växer upp och blir riktiga barn. Jag hade så svårt att föreställa mig det då. Och nu sitter jag här med 2 st 3,5 åringar!

Svar på tråden Ligger på neo HS nu eller legat nyligen?