• puppan

Hjälp! Dentways tandblekning!!

Gav min man ett tandblekningskit ifrån Dentway i födelsedagspresent i går och detta skulle givetvis provas med detsamma.... vilket han gjorde i går. Men hans tänder ser betydligt värre ut nu efter att ha provat den 22%-iga blekningen i en timme!! Det är precis som hans tänder har blivit fläckvis "vitrandiga". Någon som har samma erfarenhet eller möjligen vet vad det beror på??? Vi följde anvisningarna till punkt och prickar....

Jag hoppas innerligt att "brukar bli så" dom första gångerna, men jag haringen erfarenhet av detta, så jag vet inte.

Usch, det känns ju inte så häftigt att det var en present ifrån mig...

• Svar på tråden Hjälp! Dentways tandblekning!!
  • Candra

Kanske tar de ljusaste partierna först?

• Tompaslillsyrra

hmm vad jag minns så garanterar de att det inte ska bli så eller så har man gjort nåt fel. Gå in på hemsidan och titta på "frågor/svar" o se om du kan hitta nå svar där.

• ming

Borstade han tänderna noga innan ni provade att bleka?

• AnnaH

Såg ut så första dagarna för mig då jag har ett par vita fläckar på en tand sedan innan. Dessa förstärktes, men det jämnade snabbt ut sig.

v19
  • LillaBibbi

har en liten fråga ang beställningen. jag beställde en 22% blekning och så stod det att man skulle få 2 st. men i bekräftelse ordern står det bara en.. hmm hur går det ihop?

Svar på tråden Hjälp! Dentways tandblekning!!